شناسهٔ خبر: 44137564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

رعایت ۹۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم به نود درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
رئیسی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم به ۸۵ تا ۹۰ درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است و برای کاهش تردد کارکنان دولت با وسایل حمل و نقل عمومی پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان نیز در دستور کار قرار گرفت.
 
رئیسی» شامگاه سه شنبه، در گفتگوی ویژه تلویزیونی با اشاره به شلوغی مترو تهران، افزود: شلوغی مترو بیشتر به علت تردد کارمندان است و مقرر شده امروز(چهارشنبه) این مساله در هیئت دولت مطرح شود که اگر صلاح باشد در صورت امکان با تفویض اختیار به وزارتخانه ها، ساعت کار کارمندان شناور و باز هم تعداد کارمندان در ادارات کاهش می‌یابد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: شناور شدن ساعت کار کارکنان در ادارات کمک خواهد کرد تا حجم تردد با وسایل حمل و نقل عمومی و به خصوص مترو کاهش یابد.

رئیسی افزود: اگر ساعت کار کارمندان در ادارات نیز شناور شود در این صورت عده‌ای از کارکنان ساعت ۸ تا ۱۴ و عده‌ای نیز مثلا از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در ادارات حضور خواهند یافت.

به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در کشور در حال حاضر با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در ۱۶۰ شهر به مدت دو هفته تعداد کارکنان ادارات به یک سوم کاهش پیدا کرده و از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز تردد خودرو‌های شخصی در سطح معابر شهر‌ها ممنوع و از سفر خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی نیز در استان‌ها جلوگیری می‌شود.
 
<div id="video-display-embed-code_332120" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/804923/332120?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما