شناسهٔ خبر: 14943614 - سرویس استانی
منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار پلدختر:

نیروی انتظامی از بازوان موفقیت دولت است

خبرگزاری شبستان: فرماندار پلدختر، عملکرد نیروی انتظامی را درخشان خواند و گفت: نیروی انتظامی از بازوان موفقیت دولت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فریدون درمنان، فرماندار پلدختر، امروز(7 شهریور) در دیدار با مسئولان انتظامی استان، گفت: عملكرد فرماندهي انتظامي شهرستان پلدختر همانند نگيني چشم نواز در بين كليه دستگاه هاي اجرايي درخشان است.

 

وي نیروی انتظامی را از بازوان موفقیت دولت خواند و افزود: موفقيت دولت  از جمله اقتصاد و اشتغال، مديون زحمات نيروي انتظامي است و نيروي انتظامي به حق شايسته هرگونه تعريف و تمجيد است و به اين نيرو افتخار مي كنيم.

 

درمنان، با بيان اين كه در شهرستان پلدختر عملكرد نيروي انتظامي بر كسي پوشيده نيست، اظهار داشت: بحمداله شهر بسيار آرام و مردم در سايه امنيت زندگي خود را مي گذرانند و  خرسنديم كه در بحث امنيت شهرستان،  دغدغه خاطري نداريم.

 

سرهنگ عبدالوند فرمانده انتظامي پلدختر، هم با گراميداشت هفته دولت گفت:  تمام توان خودرا در جهت فرامين مقام معظم رهبري در جهت پيشبرد اهداف  دولت جمهوري اسلامي در برقراري امنيت در شاخصه هاي مختلف به كار گرفته ايم .

 

وي افزود: در اين راستا با كاهش 30 درصدي وقوع جرائم و افزايش بيش از 100 درصد كشفيات و نيز عملكرد پيشگيرانه در تلاشيم تا امنيت مطلوب و شايسته اي براي شهروندان رقم بزنيم.