از اتحاد اصلاحطلبان حمایت میکنم
از اتحاد اصلاحطلبان حمایت میکنم
صاحبخبر - احمد توکلی نماینده مجلس درباره وجود لیستهای موازی در بین اصولگرایان و اصلاحطلبان اظهار کرد: غیر از لیستهای دو جریان اصلی بقیه لیستها حیاتشان بیشتر رسانهای است تا اجتماعی. این فعال سیاسی اصولگرا درباره عدم حضور علی لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان نیز تصریح کرد: آقای لاریجانی سلیقهاش چیز دیگری بود. تا جایی که من اطلاع دارم ایشان به تبلیغات و نحوه رسیدن به لیست انتقاداتی داشتند. وی درباره فهرست صدای ملت و اینکه آیا این لیست انتخاباتی میتواند لیست اصولگرایان را تحتالشعاع قرار دهد، گفت: وجود اختلاف به هر میزان بیضرر نیست. به گزارش خبرآنلاین این نماینده مجلس درباره نحوه حضور اصلاحطلبان در انتخابات آینده تاکید کرد: برخورد دکتر عارف با موضوع رد صلاحیتها برخورد متینی بود. آنها ضمن تمکین به قانون، اعتراضاتشان را به شکل سازمانیافته و درست مطرح کردند. توکلی ادامه داد: من فکر میکنم که اصلاحطلبان مشکل زیادی برای حضور در یک رقابت جدی ندارند. من همانطور که از اتحاد اصولگرایان حمایت میکنم از اتحاد اصلاحطلبان نیز حمایت میکنم. زیرا ما از نبود حزب آسیب زیادی دیدهایم و وجود جریانات فکری وفادار به آن جریان باعث میشود تعامل و مفاهمه امکانپذیر باشد. این موضوع همچنین فقدان حزب را جبران میکند و ناکارآمدی فعلی مجلس را قدری بهبود میبخشد.∎