شناسهٔ خبر: 9995797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات خانه ملت

تعداد کاندیداهای استان زنجان به 84 نفر رسید / خدابنده حوزه انتخابیه بدون کاندیدای زن

در حالی که به روزهای پایانی ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد کاندیداهای استان زنجان به 84 نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مانند روزهای گذشته پر جنب و جوش بود.

در حالی که ثبت‌نام از داوطلبان از روز 28 آذر ماه آغاز شده است هر روز که به پایان مهلت ثبت‌نام از داوطلبان می‌رسد بر تعداد ثبت‌نام کنندگان برای تصاحب کرسی خانه ملت افزوده می‌شود.

*حوزه انتخابیه زنجان و طارم

در حالی که به دلیل مشغله کاری و تراکم کاری بالا هیچ یک از مسئولان این حوزه نتوانستند با خبرنگار فارس در زنجان مصاحبه کنند اما منابع آگاه از ثبت‌نام بیش از 9 کاندیدا طی امروز در حوزه انتخابیه زنجان و طارم خبر می‌دهد.

*حوزه انتخابیه خدابنده

در حالی که بیش از 11 نفر برای تصاحب تنها کرسی خدابنده در مجلس نام‌نویسی کرده‌اند اما در بین این تعداد کاندیدا برای نمایندگی نام هیچ خانمی به چشم نمی‌خورد.

فرماندار شهرستان خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از ادامه روند نام‌نویسی از نامزدهای انتخابی نمایندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: از روز نخست تاکنون 11 نفر آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده‌اند.

باب‌الله فتحی خاطر نشان کرد: در روز پنجم نام‌نویسی اطلاعات چهار کاندیدا به صورت کامل ثبت شده است.

*حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه

حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه طی این سه روز دارای تکاپوی زیادی فعالیت بود و ثبت‌نام از کاندیداها در فرماندار ابهر انجام می‌شد.

فرماندار ابهر به خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تاکنون 17 نفر برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه نام‌نویسی کرده‌اند.

ولی‌الله ایمانی با اشاره به اینکه از مجموع کاندیداهای داوطلب دو نفر خانم هستند، عنوان کرد: 15 آقا نیز برای این انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به نام‌نویسی‌های روز پنجم اعلام کرد: در این روز چهار نفر با حضور در فرمانداری ابهر ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

*حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود

سکوت خبری حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود انگار قرار نیست بشکند و هنوز آمار دقیقی از ثبت‌نام در این حوزه‌ها در دست نیست.

اما آمارهای غیر رسمی در این حوزه خبر از ثبت‌نام دو کاندیدا جدید در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود در روز پنجم خبر می‌دهد.

*84 کاندیدا مدعی کسب صندلی خانه ملت

در حالی که پنج کرسی مجلس شورای اسلامی از آن نمایندگان استان زنجان خواهد شد تا امروز و پایان روز پنجم ثبت‌نام از داوطلبان تعداد کاندیداها در استان زنجان به 84 نفر رسید.

ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 28 آذر ماه آغاز و تا پایان روز جمعه چهارم دی ماه در مجموع به مدت هفت روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/73009/ن40/ژ1001

http://fna.ir/6T44X0

نظر شما