شناسهٔ خبر: 9993041 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ویژه گنبدکاووس:

ثبت‎نام کاندیداها در گنبدکاووس به 18 تن رسید

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از ثبت‎نام 18 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تا پایان وقت اداری امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به برگزاری بدون مشکل روند ثبت‎نام از نامزدهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و داشلی برون اظهار کرد: امروز با اتمام پنجمین روز از شروع ثبت‎نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم به لطف خدا و همکاری عوامل روند ثبت‎نام در فرمانداری ویژه گنبدکاووس بدون هیچ مشکلی ادامه یافت.

وی با بیان اینکه امروز نیز یک نفر از داوطلبان با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس به طور رسمی به جمع کاندیداهای اولیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیوست، افزود: با احتساب ثبت‎نام این فرد، تعداد کاندیداها در شهرستان گنبدکاووس برای تصدی کرسی خانه ملت از این حوزه انتخابیه به 18 تن رسیده است.

یک نفر امروز در گنبدکاووس کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تأکید بر اینکه تا روز گذشته تعداد ثبت‎نام داوطلبان در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و داشلی‎برون 17 نفر بوده است خاطرنشان کرد: در نخستین روز ثبت‎نام نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه این شهرستان پنج نفر، در دومین روز چهار نفر، در سومین روز هفت نفر و در روز چهارم یک نفر ثبت‎نام کردند.

حمیدی با اشاره به ثبت‎نام یک نفر در پنجمین روز ثبت‎نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: با احتساب این فرد، در مجموع تعداد 18 نفر برای نامزدی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس تا امروز ثبت‎نام کردند.

شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان با جمعیتی بالغ بر 325 هزار نفر محوری‌ترین شهرستان شرق استان است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

گفتنی است؛ ثبت‎نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری ها تا پایان روز اداری روز جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

http://fna.ir/W9J8I9

برچسب‌ها:

نظر شما