شناسهٔ خبر: 9992249 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

منتجب نیا پس از ثبت نام در انتخابات:

انتخابات مظهر اراده مردم در تعیین سرنوشتشان است

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: دولت ، شورای نگهبان،‌تشکل‌های سیاسی و مردم برای انتخاباتی پرشور تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: دولت ، شورای نگهبان،‌تشکل‌های سیاسی و مردم برای انتخاباتی پرشور تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا پس از ثبت‌نام در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات به فرمایش امام خمینی(ره) وسیله آزمایش است آزمایشی هم برای دولت و هم برای هیأت نظارت و نیز برای شورای نگهبان و در ادامه برای تشکل های سیاسی و در نهایت برای ملت.مهم است که آن‌ها در این عرصه آزمایش چگونه روسفید خارج شوند.

وی افزود:‌ کمتر عرصه ای مثل انتخابات است که انسان آزمایش شود و بتواند شایستگی خود را به منصه ظهور برساند. از آنجایی که به فرمایش مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است باید کاملا پاسدار آن بود. ایران متعلق به شخص یا گروه خاصی نیست حتی به قول رهبری آنهایی که نظام را قبول ندارند باید برای توسعه کشورشان وارد صحنه شوند ؛چرا که حضورشان موثر و تعیین کننده است.

وی یادآور شد: ما باید تلاش کنیم زمینه را برای حضور با نشاط همگان آماده کنیم. دولت هیأت نظارت ،‌شورای نگهبان ، رسانه های گروهی، رسانه های مکتوب، رسانه های مجازی همه باید تلاش کنند تا زمینه امید و اعتماد برای حضور حداکثری مردم ایجاد شود.

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی تصریح کرد: ما نیاز مشارکت حداکثری داریم نباید کسی تصور کند که اگر مردم حضور کم رنگ داشته باشند جناح اش پیروز می‌شود . اگر حضور ما پررنگ نباشد به زیان ملت و نظام خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما