شناسهٔ خبر: 9990181 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پیشخوان خبر/ امتحانات مدارس تهران لغو نشده است

امتحانات مدارس تهران لغو نشده و تنها یک هفته به تاخیر افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسعود سقفی، سخنگوی آموزش و پرورش تهران اعلام کرد امتحانات مدارس تهران لغو نشده است.

سقفی درباره شایعات منتشر شده در شبکه های مجازی مبنی بر لغو شدن امتحانات گفت: تنها تغییری که در برنامه امتحانات مدارس اعمال شده، این است که کل امتحانات مدارس شهر تهران با یک هفته تاخیر برگزار می شود.

این مقام آموزش و پرورش افزود: قرار بود امتحانات روز شنبه 5 دی برگزار شود که به 12 دی موکول شد.

سقفی ادامه داد: البته امتحانات نهایی دی ماه مدارس آزاد و بزرگسالان که سراسری است در تاریخ قبلی برگزار می شود.

سخنگوی آموزش و پرورش تهران تاکید کرد این تغییرات تنها مختص به تهران است و اگر تغییری در استان های دیگر رخ داده شود، مسئولان ادارات مربوطه اطلاع رسانی خواهند کرد.

 

بر اساس اعلام اداره آموزش و پرورش تهران، کلیه امتحانات داخلی نوبت اول دی ماه 1394 در مقاطع تحصیلی دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه و نظام سالی واحدی و پیش دانشگاهی به دلیل تعطیلی مدارس در بعضی از روز های آخر آذرماه 94 ،  با یک هفته تاخیر برگزار می شود .

بر اساس این گزارش امتحانات متوسطه دوره اول از( 12 / 10/ 94  لغایت 94/10/23 )و امتحانات داخلی متوسطه دوره دوم از( 94/10/12 لغایت 94/10/29) بر گزار می گردد.

گفتنی است امتحانات نهایی سوم متوسطه دروس افتاده مدارس روزانه و مدارس بزرگسالان ، داوطلبان آزاد و دروس نهایی پیش دانشگاهی مدارس بزرگ سالان و داوطلبان آزاد برابر برنامه نهایی کشوری و برنامه امتحانات هماهنگ استانی بزرگسالان و داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور سوم راهنمایی ، پایه نهم دی ماه 94 طبق برنامه امتحانی قبلی در زمان های تعیین شده برگزار خواهد شد .

شایان ذکر است دانش آموزانی که تاکنون موفق به دریافت کارت ورود به جلسه ی امتحانی نشده اند ، جهت دریافت کارت به کارشناسی امتحانات مناطق آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل مراجعه نمایند.

 

دانلود

 

 

 

نظر شما