شناسهٔ خبر: 9985191 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث-قدیمی | لینک خبر

آخرین اخبار از ثبت‌نام کاندیداهای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در استان‌ها؛

چه کسانی و از کدام حوزه ها امروز در انتخابات ثبت نام کرده اند ؟

شبکه های اجتماعی نظر سنجی گفتگوی هفته نامه تاکنون 27 داوطلب از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، 10 داوطلب از حوزه انتخابیه بوئین‌زهرا و آوج و 4 داوطلب هم از حوزه انتخابیه تاکستان ثبت نام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که از روز 26 آذرماه شروع شده تا پایان هفته هم ادامه دارد. در چند روز گذشته کاندیداهای زیادی از سراسر کشور برای حضور در این مجالس ثبت نام کردند و این روند تا زمان مقرر ادامه خواهد داشت.

آخرین وضعیت ثبت‌نام‌ها کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این گزارش آمده است.

‌ثبت نام 38 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی و پنج داوطلب خبرگان از گیلان

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 38 نفر نام نویسی و در ششمین روز ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان، پنج نفر نام نویسی کرده اند.منطقه گیلان، محمد احمدی پور اظهار کرد: از 38 نفری که نام نویسی کردند، 35 نفر مرد و سه نفر زن بوده اند.

وی افزود: بر این اساس، شمار داوطلبان ثبت‌نام کرده برای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکنون به 127 نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 11 حوزه انتخابیه اصلی شامل رشت، فومن، صومعه سرا، تالش، انزلی، آستارا، رودبار، لاهیجان، لنگرود، رودسر و آستانه اشرفیه انجام می شود.

احمدی پور اضافه کرد: هم‌چنین در ششمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پنج نفر نام نویسی کردند که بر این اساس، شمار داوطلبان نمایندگی دور پنجم مجلس خبرگان از گیلان، به 23 نفر رسید.

‌ثبت‌نام 13 متقاضی مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی

تاکنون 13 نفر برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری در استان مرکزی ثبت نام کرده‌اند.

شکرالله حسن‌بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به ثبت‌نام 13 نفر در استان برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا پایان زمان ثبت‌نام روز گذشته افزود: امروز آخرین روز ثبت‌نام برای حضور در انتخابات خبرگان است.

استان مرکزی دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

ثبت‌نام 98 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی‌

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام کرد: تاکنون 98 نفر در استان مرکزی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

‌ثبت نام 37 نفر برای کرسی مجالس خبرگان و شورای اسلامی در استان سمنان‌

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از ثبت‌نام 37 نفر تا پایان وقت اداری اول دی‌ماه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در استان سمنان خبر داد.

محمدرضا میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه سمنان، از ثبت‌نام 31 کاندیدا در انتخابات مجلس شورای‌اسلامی از استان سمنان، خبر داد و گفت: هم‌چنین تاکنون 6 نفر نیز برای تنها کرسی این استان در مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند.

وی افزود: تعداد ثبت‌نام کنندگان در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه 10 نفر، شاهرود و میامی 11 نفر، دامغان 6 نفر و گرمسار و آرادان نیز 4 نفر بوده است.

نامزدهای خبرگان رهبری در البرز به 15نفر رسید

فرماندار کرج از ثبت نام 65 نفر داوطلب برای مجلس شورای اسلامی و 15 نفر برای مجلس خبرگان رهبری در حوزه کرج فردیس، اشتهارد و آسارا و استان البرز خبر داد.

محمدتقی ایرانی در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان وقت روز گذشته(یک دی ماه)، 40 نفر برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا ثبت نام کردند که این رقم با 25 ثبت نام جدید مجموعا به 65 نفر رسید.

وی افزود: دو نفر از داوطلبان در وزارت کشور ثبت نام کرده‌اند و 11 نفر از مجموع داوطلبان نیز خانم هستند.

فرماندار کرج در خصوص ثبت نام مجلس خبرگان نیز خاطرنشان کرد: تا پایان روز گذشته 13 نفر برای شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان البرز ثبت نام کرده بودند که با ثبت نام دو داوطلب در روز ششم این تعداد به 15 نفر رسید.

معاون استاندار البرز ادامه داد: چهار نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه البرز از وزارت کشور، شش نفر از قم و پنج نفر نیز از فرمانداری کرج نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام 41 داوطلب در قزوین

تعداد ثبت نام داوطلبان نمایندگی استان قزوین در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز گذشته به 41 نفر رسید.

در روز چهارم نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس از حوزه استان قزوین، در مجموع 13 داوطلب ثبت نام کردند که با آمار داوطلبان ثبت نام شده روز گذشته، تعداد داوطلبان این رویداد سیاسی دراستان قزوین به 41 نفر رسید.

تاکنون 27 داوطلب از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، 10 داوطلب از حوزه انتخابیه بوئین‌زهرا و آوج و 4 داوطلب هم از حوزه انتخابیه تاکستان ثبت نام کرده‌اند.

از میان 41 داوطلب شرکت در ثبت نام نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، تاکستان و بوئین‌زهرا و آوج نام سه داوطلب زن به چشم می‌خورد.

تعداد کاندیداهای خراسان شمالی به 32 نفر رسید

همزمان با پنجمین روز از زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون 32 کاندیدا از خراسان شمالی ثبت نام کردند.

با آغاز زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بجنورد که شامل شهرستان های گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان می شود تاکنون 32 نفر ثبت نام کردند.

ثبت‌نام 30 کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان شرقی

امروز، چهارشنبه، آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و تا این لحظه 30 داوطلب نمایندگی مردم در مجلس خبرگان در سطح استان آذربایجان‌شرقی ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 220 کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از آذربایجان شرقی

تا پایان مهلت ثبت نام روز گذشته، 220 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان شرقی ثبت نام کردند که یکصد نفر از آنان از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

21 نفر از داوطلبان، زن و 34 نفر دارای مدرک دکترا هستند.

بعد از حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر، حوزه‌های انتخابیه مرند و جلفا با 23 نفر، سراب با 15 نفر و اهر و هریس با 12 نفر بیشترین و حوزه انتخابیه شبستر با 6 نفر کمترین داوطلب را داشته‌اند. 9 نفر از کاندیداهای اقلیت‌های مذهبی نیز در این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 42 کاندیدا از ایلام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی

بر اساس اعلام «بهمن جلیلیان» رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام تا ظهر روز گذشته 42 نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان ایلام کاندیدا شده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام اضافه کرد: از این تعداد 30 نفر در حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و مهران و 12 نفر در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، بدره و دره‌شهر نام‌نویسی کرده‌اند.

بر اساس اعلام رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان تا ساعت 12 روز گذشته 7 نفر برای تصاحب یک کرسی استان ایلام در مجلس خبرگان ثبت‌نام کرده‌اند.

دامادی و نیازآذری، شریعت‌نژاد از مازندران برای مجلس دهم ثبت‌نام کردند

نمایندگان مردم ساری و بابل در شهرهای مربوطه برای انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کردند.

از صبح امروز حسین نیازآذری نماینده یک دوره مجلس شورای اسلامی، محمد دامادی نماینده ساری و شریعت‌نژاد نماینده تنکابن و رامسر نیز برای حضور در مجلس دهم در فرمانداری رامسر ثبت‌نام کردند.

امام جمعه بابل و رئیس ستاد دهه غدیر کشوراز مازندران کاندیدای مجلس خبرگان شدند

صبح امروز دو نفر برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان به فرمانداری ساری مراجعه کردند.

در روزهای پایانی ثبت‌نام مجلس خبرگان، حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل و محمد نظری رئیس ستاد دهه غدیر کشور برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کردند.

روحانی و نظری برای نخستین بار است برای حضور در مجلس خبرگان اعلام آمادگی کرده‌اند.

پیش از این امام جمعه ساری و قائم‌شهر نیز برای حضور دراین انتخابات ثبت‌نام کرده بودند.

ثبت نام 69 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان کرمان

به گزارش ایسنا، منطقه کویر، تا کنون 69 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 2 نفر زن هستند.

بر اساس گزارش اعلام شده از سوی فرمانداری کرمان نیز تا پایان روز گذشته 19 نفر از متقاضیان حضور در مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه کرمان و راور ثبت‌نام کرده‌اند که 18 نفر مرد و 1 نفر زن هستند.

داوطلبین مجلس خبرگان در خراسان جنوبی به سه نفر رسید

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیرجند، از ثبت نام سه نفر داوطلب نامزدی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خبر داد.

علی ناصری در‌گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خراسان جنوبی گفت: با شروع نام نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذر ماه تاکنون تعداد ثبت‌نام کنندگان مجلس خبرگان رهبری به ۳ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی به ۸ نفررسیده است.

وی افزود: از مجموع ۸ نفر ثبت نام کننده برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی یک نفر زن و ۷ نفر مرد هستند، که در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف اعلام کاندیداتوری کردند.

گفتنی است تا کنون برای مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان جنوبی، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی(نماینده فعلی مردم استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان)، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی (امام جمعه بیرجند) و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی موسوی ثبت نام کرده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما