شناسهٔ خبر: 9968713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار بیرجند خبر داد

ثبت‌نام 8 داوطلب از حوزه بیرجند برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی / تعداد داوطلبان مجلس خبرگان به 3 نفر رسید

فرماندار بیرجند گفت: در چهارمین روز از نام‌نویسی مجلس شورای اسلامی تعداد کاندیداهای حوزه بیرجند، خوسف و درمیان به هشت نفر رسید.

صاحب‌خبر -

علی ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: از نخستین روز آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکنون هشت نفر برای حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: امروز یک داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده است.

فرماندار بیرجند بیان داشت: با ثبت‌نام این فرد، تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان به هشت نفر می‌رسد.

ناصری اذعان داشت: همچنین امروز یک داوطلب مجلس خبرگان رهبری از قم برای نمایندگی استان خراسان جنوبی در وزارت کشور ثبت‌نام کرده است.

وی افزود: بنابراین تعداد داوطلبان مجلس خبرگان رهبری برای خراسان جنوبی به سه نفر می‌رسد.

فرماندار بیرجند در رابطه با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در این حوزه انتخابیه، گفت: برای برگزاری انتخابات به این شکل نیاز به 25 فرآیند است که در خراسان جنوبی 23 فرآیند آن فراهم شده است.

ناصری خاطرنشان کرد: دو مرحله آخر انتخابات پیش‌رو در خراسان جنوبی به شکل دستی و سنتی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: صدور رأی به صورت الکترونیکی در انتخابات امسال تنها در 9 استان خاص برگزار می‌شود که خراسان جنوبی جزو این استان‌ها نیست.

فرماندار بیرجند یادآور شد: در انتخابات اسفندماه امسال، دو مرحله اخذ رأی و شمارش آراء به صورت دستی در خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/69014/ن20/ض1002

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید

http://fna.ir/GHXKFR

نظر شما