شناسهٔ خبر: 9968590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در چهارمین روز ثبت‌نام

تعداد کاندیداهای مجلس در فردوس تغییری نکرد / 3 کاندیدای دیگر برای نمایندگی مجلس در حوزه قائن ثبت‌نام کردند

در چهارمین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، در حالی که سه کاندیدای دیگر برای نمایندگی مجلس در حوزه قائن و زیرکوه ثبت‌نام کردند، هیچ داوطلبی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان نام‌نویسی نکرد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رجبی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در چهارمین روز از نام‌نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی هیچ فردی در این حوزه کاندیدا نشده است.

وی افزود: تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه فردوس و سه شهرستان دیگر، تاکنون چهار نفر است که روزهای گذشته نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

فرماندار فردوس بیان داشت: یکی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری که امروز اقدام به ثبت‌نام کرده است، اهل فردوس بوده و برای حوزه خراسان رضوی نام‌نویسی کرده است.

رجبی‌مقدم اذعان داشت: در شهرستان فردوس تمامی امکانات در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در سال جاری بسیج شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همزبانی تمامی مردم و مسئولان، انتخاباتی سالم در این شهرستان رقم بخورد.

فرماندار فردوس در مورد تبلیغات زودهنگام و تخلفات انتخاباتی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: تاکنون تخلفی از کاندیداهای این حوزه مشاهده نشده است.

رجبی‌مقدم یادآور شد: برخی از کاندیداها در قالب جلسات خانگی و دیدارهای محلی در سطح شهرستان اقداماتی داشته‌اند.

3 کاندیدای دیگر برای نمایندگی مجلس در حوزه قائن ثبت‌نام کردند

فرماندار قاین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس، سه نفر دیگر در حوزه قائن و زیرکوه ثبت‌نام کردند.

بهمن کهن‌ترابی افزود: دو نفر از این تعداد در وزارت کشور و یک نفر نیز در فرمانداری قاین نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

وی بیان داشت: در مجموع تاکنون هفت نفر در حوزه انتخابیه قائن و زیرکوه برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‌اند.

کهن‌ترابی اظهار داشت: با توجه به اینکه قائن دومین شهرستان بزرگ خراسان جنوبی است و همواره حوزه انتخابیه اصلی به شمار می‌رفته، تمامی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه را دارد.

وی ادامه داد: این شهرستان سابقه برگزاری انتخابات متعددی را دارد که فضای انتخاباتی خوبی را پشت سر گذاشته است.

فرماندار قاین اذعان داشت: ستاد برگزاری انتخابات در شهرستان قائن دارای تیم مجربی است و هرگونه تمهیدات لازم که برای برگزاری انتخاباتی باشکوه لازم است، را در نظر گرفته است.

کهن‌ترابی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات پیش‌رو در قاین مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات در دادگستری و تیم بازرسی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شده و ناظر بر اجرای صحیح انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ تخلفی از کاندیداها در این شهرستان تاکنون گزارش نشده است.

فرماندار قاین یادآور شد: اگر تخلفی از کاندیداها اعم از تخریب سایر کاندیداها و یا تبلیغات زودهنگام گزارش شود، با آن برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/69035/ن30/ض1002

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید

http://fna.ir/GHXKFY

نظر شما