شناسهٔ خبر: 9967867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات ایلام: 43 داوطلب نمایندگی مجلس در استان نام نویسی کردند

ایلام - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از نام نویسی 43 داوطلب برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تا پایان وقت امروز سه شنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین کلانتری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفت نامزد در چهارمین روز از نام نویسی برای انتخابات مجلس به صورت قطعی در حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، ایوان و چرداول و پنج نفر نیز برای حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان بصورت قطعی داوطلب شدند.
وی افزود: 31 نفر تا پایان وقت ثبت نام در روز گذشته مدارک خود را به حوزه های انتخابیه تحویل داده بودند که با احتساب 12 نفر امروز این تعداد به 43 نفر افزایش یافت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: در مجموع از 43 نامزد ثبت نام شده قطعی 31 داوطلب مربوط به حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، ایوان و چرداول و 12 داوطلب هم مربوط به حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان هستند.
کلانتری با اشاره به ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان در استان نیز تاکید کرد: در پنجمین روز ثبت نام برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تا پایان وقت امروز سه شنبه تعداد داوطلبان ثبت نام شده در این حوزه بصورت قطعی هشت نفر بوده اند.
وی گفت: کار ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان تا پایان روز اداری فردا و ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.
استان ایلام با افزون بر 20 هزار کیلومترمربع مساحت و جمعیتی حدود 600 هزار نفر و 10 شهرستان، سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (2 نماینده برای شهرستان های ایلام، مهران، چرداول، سیروان، ایوان و ملکشاهی) و (یک نماینده برای شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان) و یک نماینده نیز در مجلس خبرگان رهبری دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
3032/6034

نظر شما