شناسهٔ خبر: 9964314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در ستاد انتخاباتی کرمانشاه؛

۷۷ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه ثبت نام کردند

خبرگزاری شبستان: تاکنون در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهر کرمانشاه کار نام نویسی ۷۷ نفر انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، ثبت نام از کاندیدای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در چهارمین روز از ثبت نام با برنامه ریزی های لازم در ستاد انتخاباتی کرمانشاه در حال انجام است.

 

بر اساس آخرین آمارها ظهر امروز(1 دی) کار ثبت نام 10 کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه با مراجعه به فرمانداری این شهر صورت گرفت که دو نفر از ثبت نام کنندگان از بانوان هستند.

 

ثبت نام از کاندیدای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری که امروز ششمین روز خود را سپری می کند با ثبت نام از یک داوطلب در ستاد حوزه انتخاباتی کرمانشاه انجام گرفت.

 

تا پایان روز گذشته که سومین روز ثبت نام داوطلبین بود، 67 نفر در کرمانشاه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی و پنج نفر نیز داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری بودند.

 

در حوزه ستاد انتخابات شهر کرمانشاه و در نخستین روز از آغاز ثبت نام ها 26 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند و در دومین و سومین روز نیز 41 نفر موفق به ثبت نام شدند.

 

در این مدت نیز کار ثبت نام از داوطلبین در ستاد های انتخاباتی شهرستان های استان کرمانشاه نیز صورت گرفته و همچنان در حال انجام است.

 

گفتنی است، ثبت نام از داوطلبین مجلس خبرگان رهبری تا دوم دی ماه و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی ماه در کرمانشاه و شهرستان ها استان ادامه دارد.

 

نظر شما