شناسهٔ خبر: 9963379 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

565 داوطلب برای مجلس و 86 داوطلب برای خبرگان در حوزه انتخابی تهران ثبت نام کردند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: 565 داوطلب برای مجلس و 86 داوطلب برای خبرگان در حوزه انتخابی تهران نام کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در بازدید از محل ثبت‌نام پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه انتخابیه تهران 565 داوطلب برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین 86 داوطلب برای مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام خود را به عمل آورده‌اند.

وی در ادامه افزود: در کل کشور تا ساعت 12 و 40 دقیقه امروز، برای مجلس خبرگان 434 داوطلب مراجعه کرده اند که 359 نفر از آنها ثبت نام خود را به اتمام رساندند و 75 نفر در حال ثبت‌نام هستند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: 6 نفر از این افراد را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

مقیمی با اشاره به اینکه بالاترین سن برای داوطلبان مجلس خبرگان رهبری 92 سال و کمترین سن 23 سال ثبت شده است، گفت: برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور 3 هزار و 13 نفر ثبت‌نام کرده اند و 3 هزار 522 نفر مراجعه و 509 نفر در حال ثبت‌نام هستند، 254 نفر از آنها را خانم و مابقی را آقایان تشکیل می دهند که بالاترین سن 74 سال است.

رئیس ستاد انتخابات کشور از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری خواست تا ظرف امروز و فردا برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

وی افزود: نرم‌افزار انتخابات الکترونیکی از سوی کارشناسان شورای نگهبان با مشکلاتی مواجه شده که امیدواریم رفع شود و طبق برنامه زمانبندی شده کارها  انجام می شود.

مقیمی با بیان اینکه تخلفات خاصی در جریان ثبت‌نام داوطلبان  صورت نگرفته است، تاکید کرد: روز جمعه ثبت‌نام داوطلبان به پایان می رسد و تمدید نخواهدشد البته تا ساعاتی که مراجعه کننده داشته باشیم ثبت‌نامها انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما