شناسهٔ خبر: 9961576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئيس ستاد انتخابات: در هيئت هاي اجرايي از همه طيف ها حضور دارند

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / انتخابات 1111 1394/10/01
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در ترکیب هیئت های اجرایی از همه طیف های سیاسی حضور دارند و تلاش شده است افراد متدین انتخاب شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمدحسین مقیمی پس از بازدید از ستاد ثبت نام فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه ثبت نام انتخابات خبرگان تا فرداست از داوطلبان تقاضا می شود در اولین فرصت حضور پیدا کنند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا خبرنگاران را در فرمانداری اصفهان اجازه حضور نمی دهند گفت: در این خصوص تذکر می دهم و باید هم داوطلبان و هم خبرنگاران مراعات کنند که به گونه ای اطلاع رسانی شود تا تبلیغات نشود.
مقیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در روند ثبت نام ها با موارد تخلف برخورد کرده اید یا خیر گفت: تخلف خاصی مشاهده نشده است و فقط برخی مدارکشان ناقص بود که گفته شد رفع نقص صورت گیرد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در بحث ثبت نام از نامزدها به هیچ وجه زمان اعلام شده تمدید نخواهد شد و فقط شاید روز جمعه در ساعت ثبت نام تغییری صورت گیرد.
مقیمی در خصوص روند ثبت نام در فرمانداری تهران هم گفت: طی بازدیدی که داشتم کارها به خوبی انجام می‌شود و حوزه ثبت نامی فرماندار تهران از لحاظ فناوری اطلاعات هم بسیار خوب است.
صدا و تصویر دارد
---

نظر شما