شناسهٔ خبر: 9959049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آنلاین از وزارت کشور /11

وزیر اسبق اطلاعات:بی تفاوت بودن نسبت به انتخابات بسیار خطرناک است/ از حوزه انتخابیه خوزستان برای مجلس خبرگان ثبت نام کردم

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام علی فلاحیان گفت:امیدواریم انتخابات پیش رو یک انتخابات پرشور و سالم باشد چرا که انتخابات نماد حکومت مردمی و اسلامی ماست.

صاحب‌خبر -
وزیر اسبق اطلاعات:بی تفاوت بودن نسبت به انتخابات بسیار خطرناک است/ از حوزه انتخابیه خوزستان برای مجلس خبرگان ثبت نام کردبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی میزان، حجت الاسلام علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات پس از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من امروز توفیق داشتم که از حوزه انتخابیه خوزستان نامزد انتخابات مجلس خبرگان شوم.

وی ادامه داد: همچنین این توفیق را پیدا کردم که از حوزه انتخابیه تهران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنم.

فلاحیان تصریح کرد: امیدواریم انتخابات پیش رو یک انتخابات پرشور و سالم باشد چرا که انتخابات نماد حکومت مردمی و اسلامی ماست.

فلاحیان با بیان اینکه در شرایط فعلی ما در پیچ های خطرناکی قرار داریم گفت: در مسائل اقتصادی و سیاسی مشکلاتی پیش روی ما قرار دارد از همین رو لازم است همه اقشار و همه افرادی که بر روی مردم نفوذ دارند در انتخابات فعال باشند.

فلاحیان تصریح کرد: رأی دادن یک امر مقدس و اسلامی است و نمی توان گفت که رأی مردم اعتبار قانونی و شرعی ندارد.

وزیر اسبق اطلاعات اظهار کرد: امروز جهانیان ما را به عنوان محور ثبات و یک کشور تأثیرگذار می شناسند و همانطور که رهبری فرمودند هر چه همدلی و همزبانی بیشتر باشد بیشتر مشخص می شود که این نظام چکیده این ملت است.

فلاحیان در پایان خاطر نشان کرد: بی تفاوت بودن نسبت به انتخابات بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما