شناسهٔ خبر: 9952335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

/انتخابات خبرگان رهبری/

داوطلبانی که در ششمین روز انتخابات خبرگان ثبت‌نام کردند

ثبت‌نام ششمین روز انتخابات خبرگان رهبری با حضور داوطلبان در فرمانداری‌ها و وزارت کشور با حضور چهره‌های مختلف انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ ششمین روز ثبت‌نام کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان در حالی آغاز شد که همچون روزهای گذشته٬ چهره‌های مختلفی به وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آمده‌اند.

ثبت‌نام در  روز اول با حضور چهره‌هایی همچون احمد خاتمی همراه بود و در روز دوم  نیز چهره‌های شاخصی همچون سیدحسن خمینی اعلام نامزدی کردند. روز سوم نیز تعداد چهره‌های شاخص بیشتر بود و آیت‌الله نورمفیدی٬ آیت‌الله امینی و آیت‌الله تسخیری و آیت‌الله موسوی بجنوردی در این روز مراحل نام‌نویسی خود را انجام دادند و در روز چهارم نیز آیت‌الله مقتدایی٬ آیت‌الله محمد یزدی و هاشمی شاهرودی٬ از چهره‌هایی بودند که مراحل ثبت‌نام خود را انجام دادند. در روز پنجم نیز آیت‌الله هاشمی و رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی ثبت‌نام کردند.

حجت الاسلام محمدجواد انواری داماد آیت الله احمد محسنی گرکانی، نخستین فردی بود که صبح امروز با حضور در فرمانداری قم، نسبت به ثبت نام پدر همسر خود در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اقدام کرد.

آیت الله محمدعلی موحدی‌کرمانی نیز از چهره‌هایی بود که با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

علی فلاحیان نیز صبح پیش از ظهر امروز برای انتخابات پنجم خبرگان ثبت‌نام کرد.

نماینده آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه نیز مراحل ثبت‌نام وی برای شرکت در انتخابات پنجم خبرگان رهبری از حوزه مازندران را در وزارت کشور انجام داد.

همچنین نماینده آیت‌الله امامی کاشانی با حضور در وزارت کشور برای انتخابات مجلس خبرگان از طرف وی ثبت نام کرد.

از دیگر شخصیت‌هایی که امروز برای انتخابات خبرگان پنجم اعلام کاندیداتوری کردند٬ آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی بود که با حضور در وزارت کشور برای انتخابات خبرگان پنجم ثبت‌نام کرد.

ادامه دارد ...

نظر شما