شناسهٔ خبر: 9946621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شمار داوطلبان حوزه های انتخابیه شمال استان اصفهان به 29 نفر رسید

کاشان- ایرنا- با گذشت سه روز از ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 29 نفر در سه حوزه انتخابیه شمال استان اصفهان نام نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در سومین روز ثبت نام داوطلبان مجلس دهم، چهار نفر در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل نام نویسی کردند که با احتساب روزهای قبل شمار داوطلبان در این حوزه انتخابیه به 10 نفر رسید.
در حوزه انتخابیه اردستان نیز دو نفر اقدام به نام نویسی کردند که در مجموع شمار ثبت نام کنندگان در این حوزه انتخابیه به چهار نفر رسید.
همچنین در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر نیز امروز شش داوطلب برای مجلس نام نویسی کردند که این حوزه انتخابیه گوی سبقت را از دو حوزه انتخابیه شمال استان اصفهان ربود و شمار ثبت کنندگان به 12 نفر رسید.
حوزه های انتخابیه «کاشان و آران و بیدگل» ، «نطنز، بادرود و قمصر» و «اردستان» در مجموع دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شنبه /28 آذر/ آغاز و به مدت هفت روز یعنی تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سالجاری برگزار می شود.
6136/6021

نظر شما