شناسهٔ خبر: 9944996 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس گزارش می دهد

ثبت‌نام 7 نفر برای انتخابات خبرگان در حوزه انتخابیه قم/ثبت نام 38 کاندیدای دیگر حوزه‌های انتخابیه در قم/تعداد کاندیداهای مجلس از قم به 20 نفر رسید/ثبت‌نام آیت‌الله یزدی

در ادامه ثبت نام نامزدهای خبرگان و مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم، هفت نفر برای انتخابات خبرگان رهبری و 20 نفر نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم ثبت نام کردند.

صاحب‌خبر -

[خبرگزاری فارس: ثبت‌نام 7 نفر برای انتخابات خبرگان در حوزه انتخابیه قم/ثبت نام 38 کاندیدای دیگر حوزه‌های انتخابیه در قم/تعداد کاندیداهای مجلس از قم به 20 نفر رسید/ثبت‌نام آیت‌الله یزدی]

رضا سیار فرماندار قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ادامه روند ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان قم بیان کرد: امروز نیز کار ثبت نام از کاندیداها در فرمانداری قم از ساعت هشت صبح تا 16 انجام شد.

وی بیان کرد: طبق آخرین آمار به ثبت رسیده تاکنون هفت نفر کاندیدا برای حوزه انتخابیه قم در مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده است.

فرماندار قم بیان کرد: با توجه به اینکه در فرمانداری قم ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از دیگر حوزه‌های انتخابیه قم صورت می‌گیرد، تاکنون در فرمانداری قم 38 نفر از کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه سایر استان‌ها ثبت نام کرده‌اند.

وی در خصوص ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم بیان کرد: تاکنون 20 نفر نسبت به ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم ثبت نام کرده‌اند.

سیار با بیان اینکه دو نفر از این تعداد هنوز به دلیل نقص مدرک پرونده خود را تکمیل نکرده‌اند افزود: دو نفر از ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری انتخابات مجلس از بانوان بوده‌اند.

*ثبت نام آیت‌الله یزدی

امروز فرمانداری قم روز پرکاری را در ثبت نام کاندیداها در دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پشت سر گذاشت و شخصیت‌ها و چهره‌های مختلف نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

از جمله این شخصیت‌ها آیت‌الله محمد یزدی رئیس فعلی مجلس خبرگان رهبری بود که در حوزه انتخابیه استان تهران کاندیدا شد.

همچنین ثبت نام آیت‌الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان و نماینده مردم قم در خبرگان رهبری توسط فرزند وی در فرمانداری قم انجام شد.

امروز آیت‌الله مرتضی مقتدایی برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه استان اصفهان، آیت‌الله مسلم ملکوتی برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی، آیت‌الله عبدالنبی نمازی برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه اصفهان و آیت‌الله حسن ممدوحی برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه کرمانشاه در فرمانداری قم حاضر شده و نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه استان لرستان، حجت الاسلام عبدالمحمود عبداللهی برای برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه استان اصفهان و نماینده حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه استان تهران در فرمانداری قم حضور یافته و ثبت نام کردند.

انتهای  خبر/

http://fna.ir/XSTNJ9

برچسب‌ها:

نظر شما