شناسهٔ خبر: 9944681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس گزارش می‌دهد

ثبت نام 40 ‌داوطلب مجلس در حوزه انتخابیه استان البرز/12 نفر برای خبرگان رهبری نا‌م‌نویسی کردند

فرماندار شهرستان کرج گفت: تا پایان روز سوم ثبت‌نام از داوطلبان مجلس، 40 ‌داوطلب در حوزه انتخابیه استان البرز ‌نام‌نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پایان سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 40 نفر در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: از ابتدای ثبت‌نام تا پایان امروز 40 نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 32 نفر مرد و 8 نفر زن بودند.

فرماندار کرج تأکید کرد: از این 40 ‌داوطلب، 38 نفر در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا که در فرمانداری کرج مستقر است ثبت‌نام کرده‌اند و 2 نفر دیگر در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ‌با ارائه گزارشی در خصوص تعداد ثبت‌نام‌های انجام شده مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه استان البرز، گفت: از ابتدای آغاز ثبت‌نام در انتخابات خبرگان رهبری تا امروز 12 نفر برای حوزه انتخابیه استان البرز ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد سه نفر در استان قم و 4 نفر در ستاد مرکزی انتخابات در وزارت کشور ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/2302/ش20/پو3002

http://fna.ir/W866D5

برچسب‌ها:

نظر شما