شناسهٔ خبر: 9944112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت نام پنج داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه گفت: تا پایان پنجمین روز از کار ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری؛ پنج نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

فضل الله رنجبر عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز و در پنجمین روز از کار ثبت نام، یک نفر با مراجعه به فرمانداری کرمانشاه نسبت به ثبت نام خود برای مجلس خبرگان رهبری اقدام کرد.
وی افزود: چهار نفر دیگر نیز طی روزهای گذشته با مراجعه به وزارت کشور، فرمانداری قم و فرمانداری کرمانشاه برای حضور در مجلس خبرگان رهبری داوطلب شده بودند.
رنجبر ادامه داد: کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری کماکان تا پایان روز چهارشنبه دوم دی ماه ادامه خواهد یافت و در دو روز باقی مانده افراد می توانند از ساعت هشت صبح تا 16 عصر خود و یا نماینده رسمی اشان برای ثبت نام مراجعه کنند.
رئیس ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه همچنین با اشاره به پایان یافتن سومین روز از کار ثبت نام داوطلبان مجلس؛ گفت: تاکنون 19 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه داوطلب شده اند.
وی یادآور شد: امروز 9 نفر برای نمایندگی مردم شهرستان کرمانشاه ثبت نام کردند که هشت نفر آنان با مراجعه به فرمانداری این شهر و یک نفر نیز با مراجعه به وزارت کشور داوطلب شدند.
رنجبر خاطرنشان کرد: کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت دارای هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی و 2 نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
8066/7448

نظر شما