شناسهٔ خبر: 9942338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شمار داوطلبان نمایندگی مجلس در بندر آستارا به ۹ نفر رسید

خبرگزاری شبستان: در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بندر آستارا سه نفر ثبت نام کردند و بر این اساس، شمار آنها به ۹ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در روز سوم ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندر مرزی آستارا سه مرد با مراجعه به فرمانداری این شهرستان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه ثبت نام کردند.

 

با ثبت نام این افراد مجموع داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بندر آستارا طی سه روز از آغاز ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۹ نفر رسید.

 

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز( ۲۸ آذر) آغاز شده و تا ۴ دی ادامه دارد.

 

 اعضای هیئت اجرایی بندر آستارا پس از پایان مهلت ثبت‌نام در یک دوره زمانی ۱۰ روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

 

 تبلیغات مجلس شورای اسلامی از ۲۹ بهمن به مدت یک‌هفته برگزار می‌شود.

 

 انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز ۷ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بندر آستارا، ۴۹ هزار و ۱۷۴ نفر از اهالی این شهرستان مرزی معادل ۱۳. ۹۳درصد در پای صندوق های رای حاضر و در انتخابات شرکت کردند که این میزان مشارکت در مقایسه با دوره هشتم انتخابات مجلس، ۱۴ درصد افزایش داشت.

نظر شما