شناسهٔ خبر: 9929503 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ناصربخت در جمع خبرنگاران اعلام کرد

آخرین آمار نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در تهران

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران از آخرین آمار نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته و داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در ۴ روز گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، در فرمانداری تهران علی اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از آغاز رسمی زمان ثبت‌نام پرداخت.

وی آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی را در دو روز گذشته 249 نفر نامید و تصریح کرد: از میان افراد، 34 نفر خانم، 4 نفر از حوزه اقلیت‌های دینی هستند.

وی به تشریح بازه سنی داوطلبانی که برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: از میان بیشترین بازه سنی داوطلبانی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند، بین 36 تا 40 و 46 تا 50 سال است که در هرکدام از این بازه سنی، شاهد حضور 53 نفر بوده‌ایم و همچنین 4 نفر بین بازه سنی 71 تا 75 و 4 نفر بین بازه سنی 30 تا 40 بوده‌اند.

ناصربخت به تشریح مدارج تحصیلی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: از میان این افراد 188 نفر فوق‌لیسانس، 52 نفر دکترا و 9 نفر مدرک لیسانس داشتند.

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران، آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری را در چهار روز گذشته 46 نفر نامید و خاطرنشان کرد: از میان این افراد 2 نفر خانم، 6 نفر بالای 75 سال هستند و 20 نفر از این افراد تحصیلات حوزوی دارند.

شایان ذکر است پنجمین روز از ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری و سومین روز از انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در فرمانداری تهران آغاز شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/S850I5

نظر شما