شناسهٔ خبر: 9924066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از ‌ثبت‌نام داوطلبان مجلس‌ خبرگان رهبری و شورای اسلامی

تعداد داوطلبان مجلس در سیستان‌و‌بلوچستان به 42 نفر رسید‌/ نام‌نویسی 6 نفر برای مجلس خبرگان رهبری

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان به 42 نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، هر چه می‌گذرد تنور ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان داغ‌تر می‌شود و ستاد انتخابات در شهرستان‌های استان مختلف میزبان داوطلبان از احزاب مختلف هستند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به روند ثبت‌نام ‌داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این استان اظهار کرد: تاکنون 42 ‌داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان نام‌نویسی کرده‌اند.

علی‌اصغر جمشیدنژاد ادامه داد: در زاهدان امروز 6 نفر جمعا 13 نفر، زابل 4 نفر جمعا 6 نفر، خاش 2 نفر جمعا 4، سراوان 2 نفر جمعا 4 نفر‌، چابهار 5 نفر جمعا 9 نفر و ایرانشهر 5 نفر جمعا 6 نفر تا به امروز برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‎اند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: تعداد داوطلبان مجلس خبرگان رهبری نیز تا به امروز 6 نفر اعلام می‌شود که مولوی نذیراحمد سلامی از جمله داوطلبان است.

گفتنی است، امروز نیز از چهره‌های شاخص احزاب هیچ گزینه‌ای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی نکردند.

انتهای خبر/

http://fna.ir/E8VQH1

برچسب‌ها:

نظر شما