شناسهٔ خبر: 9923888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ثبت نام نهایی 44 نفر برای انتخابات مجلس در سراسر استان کرمانشاه

استان‌ها > کرمانشاه - معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: طی دو روز اخیر 44 نفر برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، تا پایان دومین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس، 46 نفر جهت شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد ثبت نام 44 تن قطعی شده است.

دیروز نیز 31 نفر جهت ثبت نام به فرمانداری های مرکز حوزه انتخابیه مراجعه که از این تعداد نام نویسی 26 نفر در روز اول ثبت نام قطعی شد.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه از ثبت‌نام شش نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جاری(یکشنبه، 29 آذر) خبر داد.

وی افزود: یکی از داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه کرمانشاه، در وزارت کشور ثبت نام کرده است.

رنجبر گفت: با احتساب پنج نفری که روز گذشته برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده بودند، تاکنون یازده نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمانشاه شده‌اند.

علیرضا ایزدی فرماندار سنقروکلیایی نیز در گفت و گو با ایسنا گفت: امروز سه نفر و روز گذشته نیز هفت نفر با مراجعه به فرمانداری سنقروکلیایی، برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

ایزدی با اعلام اینکه هیچ یک از داوطلبین زن نبوده‌اند، گفت: دو نفر از ثبت نام کنندگان سابقه نمایندگی در مجلس در ادوار گذشته را دارند.

پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه نیز گفت: امروز دو داوطلب با مراجعه به فرمانداری پاوه برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی ثبت نام کردند.

ایده پور افزود: روز گذشته نیز 9 نفر در این حوزه انتخابیه نام نویسی کردند.

به گفته ایده پور از مجموع این یازده نفر ثبت نامی هیچ کدام زن نیستند.

مراد تاتار سرپرست فرمانداری قصر شیرین نیز از ثبت نام دو کاندیدا در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در دو روز نخست ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تاتار گفت: در این دو روز افراد بیشتری به فرمانداری مراجعه کردند که بدلیل نقص مدارک موفق به ثبت نام نشده‎اند.

شربف خسروی فرماندار کنگاور نیز گفت: در این دو روز سه نفر با مراجعه به فرمانداری کنگاور برای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین نام نویسی کرده‌اند.

به گفته خسروی این افراد چهره‌های جدیدی هستند و در بین آنها نمایندگان ادوار گذشته این حوزه انتخابیه وجود ندارد.

افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب نیز گفت: طی این دو روز در مجموع 9 نفر کاندیدای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو شده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما