شناسهٔ خبر: 9920660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دومین روز نام نویسی/

چهار داوطلب شرکت درانتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه زابل نام نویسی کردند

زاهدان- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: چهار نفر داوطلب در دومین روز مهلت قانونی برای شرکت در رقابتهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زابل نام نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

هوشنگ ناظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز چهار نفر با مراجعه حضوری به حوزه نام نویسی زابل برای شرکت در رقابتهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند و در مجموع تاکنون شش نفر برای این حوزه نام نویسی انجام داده اند.
وی ادامه داد: یک نفر از افرادی که امروز نام نویسی کرده اند زن و سه نفر دیگر مرد هستند.
وی تصریح کرد: ساعت نام نویسی بر اساس اعلام وزارت کشور از هشت صبح تا 4.5 عصر است و تا کنون هیچ تغییری نکرده است.
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه زابل از داوطلبان شرکت در رقابتهای انتخاباتی درخواست کرد برای نام نویسی در روزهای اولیه اقدام کنند و این کار مهم را به روزهای پایانی موکل نکنند.
ناظری خاطر نشان کرد: احتمال دارد افراد زیادی در این دوره نام نویسی کنند.
وی اظهار داشت: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای نام نویسی، در مدت 10 روز صلاحیت افراد توسط مراجع چهارگانه مورد بررسی قرار می گیرد و چنانچه افراد تایید صلاحیت نشدند می توانند در فرصت قانونی به هیات نظارت استان و شورای نگهبان اعتراض کنند.
حوزه انتخابیه زابل (منطقه سیستان) شامل شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7311 / 6081

نظر شما