شناسهٔ خبر: 9918650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مازندران:

۴۰ هزار نفر در مازندران مجری انتخابات هستند

ساری - استاندار مازندران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، گفت: ۴۰ هزار نفر در استان مجری و برگزار کننده انتخابات هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار عصر یکشنبه در بازدید از ستاد انتخابات در فرمانداری ساری بابیان اینکه تاکنون ۳۷ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم که در سامانه جامع انتخاباتی استان ثبت‌شده‌اند، اظهار داشت: داوطلبان کاندید مجلس تا یک هفته فرصت ثبت‌نام دارند.

وی یادآور شد: همچنین برای انتخابات خبرگان رهبری در استان تاکنون پنج نفر ثبت‌نام کرده‌اند که چهار نفر در این استان و یک نفر در تهران نام خود را به ثبت رساند.

وی از داوطلبان خواست تا سریع‌تر برای ثبت‌نام شرکت در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اقدام کنند و بابیان اینکه فرایند خوبی تاکنون در بحث انتخابات در این استان انجام‌شده است، اذعان داشت: جلسات توجیهی، آموزشی و کارگاهی خوبی در سراسر استان برگزار و ابهامات یا سؤالات مربوط به انتخابات رفع شد.

استاندار مازندران بابیان اینکه طبق فرایندهای انجام‌شده آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات داریم افزود: فقط در سه فرمانداری استان در نوشهر، نور و بابلسر اجازه داده‌شده است هیات اجرایی مجلس شورای اسلامی جداگانه داشته باشیم.

فلاح جلودار گفت: ازلحاظ امنیت انتخابات نیز جلساتی را با نیروی انتظامی برگزار کرده‌ایم تا زمینه حضور همه‌جانبه آن‌ها را به‌منظور برگزاری انتخابات سالم و باشکوه داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه سه هزار صندوق، ۴۰ هزار نفر برپاکننده انتخابات سال جاری در سطح استان فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: به کارگزاران نیز آموزش لازم داده شود و امیدواریم در سال جاری با آشنایی به قانون انتخابات از سوی همه متصدیان، انتخاباتی باشکوه داشته باشیم.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

نظر شما