شناسهٔ خبر: 9918323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول اطلاع رسانی ستاد انتخابات اهواز خبرداد:

ثبت نام ۱۲ نفر برای مجلس خبرگان و ۳۴ نفر برای مجلس در اهواز

اهواز - مسئول اطلاع رسانی ستاد انتخابات اهواز از ثبت نام ۱۲ نفر برای مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه خوزستان و ۳۴ نفر برای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز خبرداد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا خالقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تا پایان وقت امروز، ۱۲ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان از استان خوزستان ثبت نام کرده اند.

وی افزود: علاوه بر آقایان کعبی، فرحانی، شفیعی، حسن زاده، موسوی جزایری، حیدری و محمد جواد مرمضی که تا دیروز نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده بودند، امروز نیز آقایان جمشید مردانه، محمد جواد مروجی طبسی، محمد علی جعفری، منصور مهدوی و محمدتابش نیز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان خوزستان ثبت نام کردند.

وی افزود: در میان ثبت نام شدگان امروز به غیر از تابش، مابقی افراد از فرمانداری قم ثبت نام کرده اند.

خالقی به تعداد ثبت نام شدگان در دومین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه اهواز نیز اشاره کرد و گفت: امروز ۲۲ نفر با حضور در فرمانداری اهواز اقدام به نام نویسی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی کردند که با احتساب این تعداد، تاکنون ۳۴ نفر برای انتخابات اهواز ثبت نام کرد ه اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حوزه انتخابیه اهواز که شامل شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون می شود دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما