شناسهٔ خبر: 9910628 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

فردا ،هوای تهران درشرایط ناسالم/احتمال تعطیلی مدارس کم است

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای شهر تهران در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

صاحب‌خبر -

محمد رستگاری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به وضعیت فعلی هوای تهران گفت: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفی هوای دیروز تهران 142 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته و شاخص کیفی 24 ساعت گذشته منتهی به 11 صبح امروز 141 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران اضافه کرد: همچنین میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 141 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 71، دی‌اکسید نیتروژن 62 و در شرایط سالم بوده است. همچنین میانگین منوکسید کربن 42، ازن 25 و دی‌اکسید گوگرد 28 و در شرایط پاک قرار داشته است.

به گفته وی، فردا(دوشنبه 30 آذرماه) کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌ های حساس قرار دارد و با توجه به اینکه امروز مدارس تعطیل بودند برای فردا غلظت آلاینده‌ ها به شرایط ناسالم نخواهد رسید و ممکن است دیگر نیازی به تعطیلی نباشد.

رستگاری تصریح کرد: البته باید منتظر بررسی داده‌ های ایستگاه سنجش آلودگی هوا و داده‌ های هواشناسی باشیم.

نظر شما