شناسهٔ خبر: 9909872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ناصربخت در جمع خبرنگاران:

ثبت‌نام ۱۵۲ نفر از داوطلبان مجلس و ۳۳ نفر از داوطلبان مجلس خبرگان نهایی شد/ در روند ثبت‌نام به یک شناسنامه مخدوش برخوردیم

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران از نهایی شدن ثبت‌نام ۱۵۲ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۳۳ نفر برای انتخابات خبرگان، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مستقر خبرگزاری فارس در فرمانداری تهران علی‌اصغر ناصربخت در جمع خبرنگاران از آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: تا ساعت 12 امروز 152 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و 33 نفر برای انتخابات مجلس خبرگان به فرمانداری و وزارت کشور مراجعه کرده‌اند که از آنان ثبت‌نام به عمل آمد.

وی با بیان اینکه از میان 152 داوطلب مجلس شورای اسلامی، 21 نفر خانم و 3 نفر از اقلیت‌های دینی هستند، خاطرنشان کرد:‌از میان 33 کاندیدای که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده‌اند، یک نفر خانم بوده است.

ناصربخت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در روند ثبت‌نام با تخلفی روبه‌رو شده‌اید یا خیر، اظهار داشت: ما در مرحله ثبت نام به یک شناسنامه مخدوش برخورد کردیم که مراحل قانونی آن در حال انجام است و از طریق قوه قضائیه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9WTJR1

نظر شما