شناسهٔ خبر: 9904654 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

ثبت نام ۵۰ داوطلب براي انتخابات مجلس

محمدرضا غلامي استاندار خراسان رضوي از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در فرمانداري مشهد بازديد کرد.

صاحب‌خبر -

عليرضا رشيديان در حاشيه اين بازديد درباره آغاز ثبت نام انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: با توجه به ايجاد فضاي رقابتي در استان پيشبيني ميشود 500 نفر از خراسان رضوي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي ثبت نام کنند که در پايان 18 نفر به مجلس راه پيدا خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوي با بيان اينکه موضوع انتخابات الکترونيک در مشهد هنوز قطعي نشده، گفت: آمادگي برگزاري انتخابات به هر دو صورت الکترونيک و غير الکترونيک را داريم، اما شرايط به گونهاي پيش ميرود که ممکن است در اين دوره انتخابات الکترونيک در مشهد نداشته باشيم.

بنا به اين گزارش، رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه خراسان رضوي به نمايندگي از امام جمعه مشهد، با حضور در فرمانداري مشهد، آيتالله علمالهدي را براي حضور در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري ثبت نام                کرد.

بنا به اين گزارش، يک نفر از نامزدهاي شهرستان مشهد زن بوده و از کانديداهاي شاخص ميتوان به علي اکبر عليزاده و سيدهادي طباطبايي مديرکل سابق سياسي استانداري خراسان رضوي اشاره کرد.

  50 نفر داوطلب انتخابات مجلس در استان

همچنين سخنگوي ستاد انتخابات خراسان رضوي از نام نويسي 50 داوطلب نامزدي نمايندگي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از اين استان در نخستين روز ثبتنام در مشهد خبر داد.

امير پورمهدي با اعلام اين خبر گفت: چهار نفر از اين تعداد زن ميباشند.

 وي افزود: يکي از اين بانوان از حوزه انتخابيه مشهد، دو نفر از فريمان و يک نفر از حوزه خواف و رشتخوار ثبتنام کردهاند.

وي اظهار داشت: از مجموع کل ثبتنام شدگان روز نخست براي نامزدي انتخابات مجلس 18 نفر از حوزه انتخابيه مشهد و کلات بودهاند.

نظر شما