شناسهٔ خبر: 9902967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

فرماندار شهرستان بروجن در گفتگو با قدس آنلاین:

ثبت نام ۴ نامزد انتخابات مجلس دهم در شهرستان بروجن

قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛در انتخابات امسال ۲۱۰۰ نفر عوامل اجرای نظارتی و امنیتی اجرای انتخابات را در ۱۰۰شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان بروجن بر عهده خواهند داشت که ۲۱ شعبه اخذ رای سیار ومابقی ثابت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرماندار شهرستان بروجن شامگاه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین از ثبت نام 4 داوطلب برای رقابت در انتخابات 7 اسفند مجلس  خبر داد.

سید سیف الله فیاضی بروجنی افزود: این تعداد با حضور در فرمانداری شهرستان بروجن شخصا مراحل ثبت نام و کاندیداتوری خود را اعلام نمودند.

فیاضی با بیان اینکه،ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی تا پایان روز جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.


دبیر شورای تامین شهرستان بروجن تصریح کرد: در انتخابات امسال 2100 نفر عوامل اجرای نظارتی و امنیتی اجرای انتخابات را در 100شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان بروجن بر عهده خواهند داشت که 21 شعبه اخذ رای سیار ومابقی ثابت است.

وی تصریح کرد: در نخستین روز ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجن افراد ذیل اقدام به ثبت نام نموده که عبارتند از،

  1. منصور میرزا کوچکی نماینده مردم بروجن در مجلس ششم و "اصلاح طلب"
  2.  محمد سیفی پورنقنه
  3.  غلامرضا میرزایی نماینده مردم بروجن در مجلس هفتم و تقریبا اصولگرا
  4.  روح الله غریب زاده قامیشلویی

شایان ذکر است شهرستان بروجن  در 75 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری ،دارای 7 شهر، 45 روستا و حدود 125 هزار نفرجمعیت دارد، که تنها یک نفر سهمیه حضور در مجلس را دارد.

 

نظر شما