شناسهٔ خبر: 9899593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکرار/دبیرکل حزب موتلفه در بوشهر:

شورای ائتلاف اصولگرایان به‌زودی اعلام موجودیت می‌کند/ اصولگرایان راهی به‌جز ائتلاف ندارند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: جلسات و نشست‌های مختلفی که با نیروهای اصولگرا داشتیم به‌احتمال قریب‌به‌یقین در روزهای آینده شورای ائتلاف اصولگرایان در مرکز اعلام موجودیت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد نبی حبیبی امشب در نشست با اصولگرایان استان بوشهر با اشاره به اینکه قرار بود ولایتی، مقتدایی، ناطق نوری و لاریجانی روز 26 آذرماه در تهران جهت انتخابات مجلس نشست داشته باشند، اظهار داشت: با نشست‌های مکرری که پیش‌ازاین اتفاق به‌منظور ائتلاف اصولگرایان داشتیم آقای لاریجانی نهایتاً اعلام کرد بنده به ائتلاف اصولگرایان می‌پیوندم.

وی بیان کرد: با این شرایط به‌احتمال قریب‌به‌یقین در روزهای آینده شورای ائتلاف اصولگرایان در مرکز با سخنرانی دکتر حداد عادل اعلام موجودیت خواهد کرد.

حبیبی بابیان اینکه تعدد نامزدهای اصولگرا از آسیب‌ها و معضلات ماست، اضافه کرد: برخی مواقع باید برای نیامدن احساس تکلیف کنیم و نباید اجازه دهیم با تعدد نامزدها، به‌جای یک اصولگرا یک رقیب راهی مجلس شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بابیان اینکه عده‌ای به دنبال تشکیل مجلس ششم هستند و در این زمینه طراحی هم دارند، بیان داشت: به شخص رئیس‌جمهور هشدار می‌دهیم کسانی که زیرمجموعه شما هستند کار حزبی اصلاح‌طلبانه انجام می‌دهند لذا مراقب این افراد باشید.

وی با اشاره به ملاقات با آیت‌الله مکارم در اردیبهشت‌ماه سال 92 قبل از انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایشان در آن ملاقات تأکید داشتند که اصولگرایان با کاندیدای واحد راهی انتخابات شوند اما این‌طور نشد ضربه کاری که در انتخابات مجلس خوردیم اکنون در انتخابات مجلس هم امکان دارد بخوریم.

حبیبی بابیان اینکه حزب موتلفه در مورد انتخابات خبرگان از فهرست جامعتین حمایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم راهی به‌جز ائتلاف ندارند و باید عنوان کنند سهم نمی‌خواهیم و به‌جای آن به فکر ائتلاف اصولگرایان باشند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: اؤ ظرفیت موتلفه برای ائتلاف اصولگرایان استفاده می‌کنیم و اگر ائتلاف هم‌شکل نگرفت دست‌خالی وارد انتخابات نخواهیم شد.

وی افزود: اگر اصولگرایان در شورای ائتلاف در یک جمع‌بندی مبتنی بر عقل کاندیدای موتلفه را برای مجلس نپذیرفتند ما تابع می‌شویم چراکه ائتلاف اصولگرایان برای ما مهم است.

حبیبی بابیان اینکه بیش از 60 جلسه با حزب پایداری و ایثارگران داشتیم، گفت: در این جلسات به مشترکات قابل‌توجهی رسیدیم یکی اینکه در استان‌ها احزاب ایثارگران، پایداری و موتلفه با لیست واحد وارد انتخابات مجلس شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که موتلفه برای ائتلاف اصولگرایان انجام داد این بود که جلسه سه‌نفره بین آیت‌الله موحدی کرمانی، آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی را پیشنهاد دادیم و عنوان کردیم هر کس اصلاح‌طلب نیست و حتی کف اصولگرایی هم باشد از او استقبال می‌کنیم.

وی گفت: یکی از دلایل ماندگاری موتلفه همین ثبات قدم آن است ما با روحانیت هستیم ولو اینکه بدانیم شکست خواهیم خورد، زمانی که برخی دوستان متولد نشده بودند موتلفه در حمایت از مرجعیت به میدان آمد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در جلساتی که با سران جبهه پایداری و ایثارگران داشتیم شهادت می‌دهم در تمام جلسات آن دوستان هم دغدغه ائتلاف را داشتند و معتقدم اگر همه باهم باشیم موفق خواهیم بود و اکنون دغدغه ائتلاف در بین اصولگرایان به وجود آمده است.

حبیبی افزود: اصولگرایی که همتش را برای ائتلاف به کار نگرفته باشد در روز قیامت باید پاسخگو باشد، روزنامه‌های اصلاح‌طلب در مورد اتحاد اصولگرایان تحلیل سوء دارند و متأسفانه برخی اصولگرایان هم با آنان همراه می‌شوند و برخی هم اختلاف بین آیت‌الله مهدوی، مصباح و یزدی را به رخ می‌کشند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چقدر از مردم ایران را اصولگرا می‌دانید گفت: انسان‌های معتقد زیادی داریم که عضوی از احزاب اصولگرا نیستند اما پایبند به انقلاب هستند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سؤالی در مورد ملاقات با هاشمی رفسنجانی افزود: سال‌هاست با او ملاقاتی نداشتیم اما بعد از حوادث سال 88 که هاشمی آن رفتارها را داشت بنده به‌اتفاق آقای بادامچیان و آیت‌الله یزدی ملاقاتی با وی داشتیم و آیت‌الله یزدی عنوان کرد باید بتوانیم هاشمی را پست سر انقلاب و رهبری حفظ کنیم.

انتهای پیام/2255/ج

http://fna.ir/BCZ20Z

نظر شما