شناسهٔ خبر: 9891481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار اردبیل خبر داد:

ثبت نام چهار کاندیدای مجلس شورای اسلامی و ۲ کاندیدای خبرگان رهبری

خبرگزاری شبستان: فرماندار اردبیل انتخابات را بارزترین مشخصه انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و گفت: چهار کاندیدای مجلس شورای اسلامی و ۲ کاندیدای خبرگان رهبری تا کنون ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل امروز (28 آذر) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اسفند ماه سالجاری برگزاری 2 انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم و باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم را در صحنه انتخابات شاهد باشیم.

 

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان تا این لحظه، افزود: برای مجلس خبرگان رهبری تاکنون 2 کاندیدا و برای مجلس شورای اسلامی چهار کاندیدا ثبت نام کرده اند که استقبال پرشور همراهی کنندگان کاندیدا فرمانداری اردبیل را غافل گیر کرد و باعث اتخاذ تمهیداتی در این باره شد.

 

زنجانی انتخابات را بارز ترین مشخصه انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و اظهار داشت: اتاق کنفرانسی در طبقه همکف فرمانداری اردبیل برای اصحاب رسانه فراهم شده تا در فرصتی پنج دقیقه ای نشستی را با کاندیداهای محترم داشته و از برنامه ها و فعالیت های آنان جویا شوند.

 

فرماندار اردبیل انعکاس اخبار مربوط به انتخابات را عاملی برای پرشور کردن فضای انتخاباتی در استان دانست و خاطر نشان کرد: به دلیل برخی از معذوریت های عمومی و قانونی انعکاس روند ثبت نام در اتاق ثبت نام میسر نیست و تمهید های اطلاع رسانی باید در اتاق کنفرانس فرمانداری صورت گیرد.

 

وی در پایان سخنان خود ثبت نام از کاندیداهای خبرگان رهبری را از 26 آذر لغایت 2 دی ماه و ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را از 28 آذر لغایت چهارم دی ماه سال جاری عنوان کرد.

 

نظر شما