شناسهٔ خبر: 9881946 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ثبت‌نام ۳ کاندیدا از قزوین برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

گروه سیاسی: با حضور حجت‌الاسلام مجید تلخابی، تعداد کاندیداهایی که از حوزه انتخابی استان قزوین برای حضور در مجلس خبرگان ثبت نام کرده‌اند به ۳ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با آغاز ثبت‌نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان قزوین، تا به صبح امروز شنبه تعداد سه نفر برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده‌‎اند.

در روز نخست ثبت‌نام آیت‌الله علی اسلامی که هم‌اکنون نیز نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری است با حضور در فرمانداری قزوین، برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

همچنین در همین روز آیت‌الله محمدی تاکندی نیز که نماینده مردم قزوین در سومین دوره مجلس خبرگان رهبری بود با حضور ستاد انتخابات استان قزوین کار ثبت نام خود را انجام داد.

اما در دومین روز از ثبت‌نام و روز گذشته حجت‌الاسلام مجید تلخابی که از اساتید حوزه علمیه قم است با حضور در  فرمانداری قزوین برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرد.

گفتنی است در حال حاضر  آیت‌الله هادی باریک بین و آیت‌الله علی اسلامی 2 نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری هستند.

همچنین پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

نظر شما