شناسهٔ خبر: 9879644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ناصربخت در جمع خبرنگاران:

داوطلبان کار ثبت‌نام در انتخابات را به روزهای آخر موکول نکنند

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران به داوطلبان ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان توصیه کرد: کار ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مستقر خبرگزاری فارس در فرمانداری تهران، علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در فرمانداری تهران که محل ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کار ثبت‌نام، از ساعت 8 صبح امروز در فرمانداری تهران به طور همزمان با وزارت کشور آغاز شد و تا پایان روز جمعه 4 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه داوطلبانی که می‌خواهند در حوزه‌های تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان کاندیدا شوند باید به فرمانداری تهران و یا وزارت کشور مراجعه کنند اظهار داشت: ثبت‌نام کاندیدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به طور همزمان هر روز از ساعت 8 صبح الی 4 بعدازظهر تا روز چهارشنبه انجام خواهد شد.

ناصربخت با یادآوری اینکه شرایط داوطلبان در پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری تهران موجود است، گفت: کسانی که ثبت‌نام آنها مستلزم اعلام استعفا از سمت کنونی‌شان است باید مدارک مربوط به این استعفا را همراه خود بیاورند.

وی به 10 قطعه عکس، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یا معادل آن به عنوان مدارک لازم جهت ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: توصیه ما به کاندیداها این است که کار ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران در پایان گفت: تا الان 16 نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که سه چهره شاخص در میان آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KP5GOK

نظر شما