شناسهٔ خبر: 9868622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندار شیراز در گفت‌وگو با تسنیم خبرداد

ثبت‌نام نهایی ۳ کاندیدا در روز دوم ثبت نام کاندیدای مجلس خبرگان در فارس

فرماندار شهرستان شیراز از ثبت نام نهایی سه کاندید مجلس خبرگان رهبری در استان فارس تا پایان روز دوم ثبت نام خبرداد.

صاحب‌خبر -

حیدرعالیشوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: در روز گذشته که روز اول ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در استان فارس بود هیچ کاندیدی برای ثبت نام به فرمانداری شیراز مراجعه نکرد.

وی افزود: از صبح امروز تا پایان دومین روز از ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن موسوی خراسانی امام جمعه شهرستان آباده، آیت‌الله سیدعلی محمد دستغیب و حجت‌الاسلام عبدالمجید قائدی امام جمعه موقت لامرد نسبت به نام‌نویسی اقدام کردند.

عالیشوندی گفت: حجت‌الاسلام مجید قائدی در فرمانداری تهران نسبت به نام‌نویسی برای حوزه انتخابیه استان فارس اقدام کرده و دو کاندید دیگر نیز توسط نماینده‌های معرفی شده خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز بیان کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و انتخاب هیئت اجرایی از فردا شنبه 28 آذرماه نیز همزمان با سراسرکشور ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر شیراز آغاز می‌شود.

عالیشوندی افزود: ستاد انتخابات شهرستان شیراز در فرمانداری این شهر تا پایان آخرین مهلت ثبت‌نام از ساعت 8 صبح تا 16 فعال بوده و نسبت به نام نویسی داوطلبان  دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری اقدام می‌کند.

براساس این گزارش، استان فارس دارای پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی است که تعداد نمایندگان کلان‌شهر شیراز چهار نفر است.

گزارش‌های میدانی خبرنگار تسنیم، حکایت از ثبت نام تمام نمایندگان فعلی استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در انتخابات اسفندماه 94 را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما