شناسهٔ خبر: 9867113 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نگاهی به حاشیه های دومین روز نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز، دومین روز از نام نویسی داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت هشت صبح در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های مراکز استان ها آغاز شد.
حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز نخستین داوطلبی بود که امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه آذربایجان غربی برای شرکت در این انتخابات نام نویسی کرد.
تعداد خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران مستقر در ستاد انتخابات کشور امروز نسبت به روز گذشته افزایش چشمگیری داشت و همگان از ساعات اولیه صبح در ابتدای ورودی تالار وزارت کشور و راهروها منتظر حضور و نام نویسی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بودند.
حدود ساعت 10 صبح بود که حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به همراه برادرانش سید علی و سید یاسر وارد ستاد انتخابات کشور شد.
هنگام ورود یادگار امام (ره) تعداد زیادی از عکاسان و فیلمبرداران در ورودی ستاد انتخابات تجمع کردند و سید حسن خمینی به همراه برادرانش چند دقیقه ای را ایستاد تا تصویربرداران به راحتی بتوانند از ورود وی تصویربرداری کنند.
وقتی یادگار امام (ره) از پله های ورودی وارد ستاد انتخابات می شد تعداد زیادی از خبرنگاران و تصویربرداران صلوات فرستادند.
سید حسن خمینی هنگام نام نویسی برادران خود را فراخوند تا در کنار او بنشینند و سپس نسبت به تکمیل فرم و ارایه مدارک برای نام نویسی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اقدام کرد.
وی پس از نام نویسی در جمع خبرنگاران حضور یافت و ضمن تشکر از ابراز محبت و استقبال مردم برای حضور وی در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به تشریح دلایل این کار پرداخت و تاکید کرد که برای دفاع از مبانی جمهوری اسلامی در انتخابات نام نویسی کرده است.
به گزارش ایرنا، سیدحسن خمینی همچنین گفت که بصور مستقل وارد صحنه رقابتهای انتخاباتی خواهد شد.
وی پس از این اظهارات، از خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت: به دلیل سرماخوردگی امکان پاسخگویی به سئوالات شما را ندارم اما در فرصتی دیگر حتما به سئوالات پاسخ خواهم داد.
حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور نیز با حضور در جمع خبرنگاران از نام نویسی تعدادی از افراد سرشناس در دومین روز انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نقاط مختلف کشور خبر داد.
همچنین به گفته محمدحسین مقیمی رییس ستاد انتخابات کشور تا ساعت 10 صبح امروز 72 نفر با مراجعه به ستاد انتخابات کشور و فرمانداری مراکز استان ها در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کرده اند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی فقیهی، حجت الاسلام محمد عمومی، حجت الاسلام مجید گوهری، حجت الاسلام عبدالمجید قائدی رفعت و آیت الله محمود امجد از دیگر داوطلبانی هستند که با حضور در ستاد انتخابات کشور نسبت به نام نویسی در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری اقدام کردند.
همچنن آیت الله محمد فیض نیز با معرفی نماینده ای در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کرد.

201/201

نظر شما