شناسهٔ خبر: 9866020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات:

ثبت نام 52 داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری قطعی شد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات وزارت کشور از قطعی شدن 52 داوطلب حضور در مجلس خبرگان رهبری خبر داد و تاکید کرد که با شورای نگهبان تعامل بسیار خوبی برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسین مقیمی رییس ستاد انتخابات وزارت کشور ظهر امروز جمعه با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: خوشبختانه امروز شاهدیم که مراحل انجام ثبت نام بهبود یافته و البته تعداد مراجعه کنندگان امروز نسبت به دیروز کمتر است.


وی افزود: تا کنون 79 نفر در سراسر کشور حضور یافته و از این تعداد 52 نفر ثبت نام قطعی شده اند.

 

مقیمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه گفته شده نرم افزار انلاین دریافت رای از مردم دچار مشکل شده است، تصریح کرد: مشکل سخت افزاری همیشه وجود دارد و کارشناسان قطعا مشکلات را برطرف خواهند کرد، امروز صبح به دلیل ازدحام خبرنگاران مشکل فنی در وزارت کشور به وجود آمد که البته به سرعت رفع گردید.


وی ادامه داد: امیدواریم مشکل فنی پیش نیاید ولی اگر چنین شد کارشناسان موضوع را برطرف خواهند کرد.

 

رییس ستاد انتخابات با اشاره به ایرادات بیان شده از سوی شورای نگهبان به نحوه دریافت رای مردم به صورت الکترونیکی، تاکید کرد: وزارت کشور با شورای نگهبان در حال تعامل هستند و درحال رفع ایرادات هستیم، امیدواریم تا زمان مشخص شده مشکلات را برطرف نماییم.

 

مقیمی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه چهره های معروفی تاکنون در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند، ابراز کرد: از نظر ما تمام افرادی که به جهت ثبت نام حضور می یابند محترم و شاخص هستند.


وی افزود: داوطلبان ثبت نام مجلس خبرگان اسناد و مدارک خود را حتما همراه خود بیاورند.

 

مقیمی با اشاره ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی که از فردا آغاز می شود، گفت: تمامی فرمانداری های استان به جهت ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی آماده خدمت رسانی هستند./811/پ202/ج

 

نظر شما