شناسهٔ خبر: 9865347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه قم نامزد خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه مشهد مقدس شد

مشهد- آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مشهد مقدس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر؛ آیت الله سعیدی به منظور شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود با مراجعه به فرمانداری مشهد نسبت به ثبت نام در حوزه انتخابیه خراسان رضوی اقدام کرد.

 رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی روز جمعه از نام نویسی پنج نفر از داوطلب های نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان رضوی در دومین روز ثبت نام خبر داد.

سید محسن صادقی اظهار کرد:  این سه داوطلب با مراجعه به فرمانداری مشهد به عنوان مرکز این حوزه ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که تعداد نمایندگان این استان در آن شش نفر است یک حوزه انتخابیه اصلی و ۲۷ حوزه در شهرستان ها و ۴۲ بخش در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا دوم دی ماه سال جاری ادامه دارد اظهار کرد: داوطلبان از ساعت ۸ لغایت ۱۶ و ۳۰ دقیقه با مراجعه به ستاد انتخابات خراسان رضوی واقع در فرمانداری مشهد می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

صادقی در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی نیز بیان کرد: تاکنون دستور العمل و یا خبری برای برپایی انتخابات به این شیوه صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله محمد مشکینی امام جمعه پیشین بردسکن و نائین، حجت‌الاسلام سعیدی گلپایگانی(بردارزاده امام جمعه قم)، آیت‌الله نوروزی امام جمعه پیشین رباط کریم و طرقبه و آیت الله ضیایی استاد حوزه از جمله افرادی هستند که تاکنون نسبت به ثبت نام خود جهت شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اقدام کردند. 

 

نظر شما