شناسهٔ خبر: 9865230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مقیمی خبر داد:

ثبت نام 79 نفر برای نمایندگی مجلس خبرگان تا ساعت 14 امروز

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت که تا ساعت 14 امروز جمعه 27 آذرماه، 79 نفر در کل کشور برای نامزدی انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت که تا ساعت 14 امروز جمعه 27 آذرماه، 79 نفر در کل کشور برای نامزدی انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسین مقیمی ضمن اعلام این خبر گفت: از این تعداد، ثبت نام 52 نفر تکمیل شده و ثبت نام 27 نفر دیگر نیز در حال تکمیل است.

رئیس ستاد انتخابات با اشاره به اینکه تاکنون مشکل خاصی در روند ثبت‌نام‌ها نبوده است، افزود: اگر اسناد و مدارک داوطلبان کامل نباشد همراهان آنها می‌روند و مدارک تکمیلی را با خود به ستاد انتخابات می‌آورند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

مقیمی با بیان اینکه فردا ثبت‌نام از دواطلبان مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود، افزود: ثبت‌نام از داوطلبان خبرگان فقط در 31 مرکز استان‌ و وزارت کشور انجام می‌شود اما ثبت‌نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی علاوه بر وزارت کشور در همه فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

وی گفت:من به داوطلبان مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم مدارک لازم را به همراه داشته باشند تا مشکلی برای ثبت‌نام به وجود نیاید.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به مشکل فنی که صبح امروز در ستاد انتخابات پیش آمد، اظهار کرد: این مشکل به دلیل ازدحام جمعیت پیش آمد که بلافاصله هم حل شد. البته مشکل فنی همیشه وجود داشته است ولی ما پیش‌بینی کرده‌ایم که در ادامه اگر مشکل فنی پیش آمد چگونه کارشناسان ما این مشکل را حل کنند.

مقیمی در پایان درباره آخرین اخبار از برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: ما در حال رایزنی با شورای نگهبان هستیم و طبق جداول برنامه‌ریزی حرکت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم این انتخابات را الکترونیکی برگزار کنیم.

انتهای پیام

نظر شما