شناسهٔ خبر: 9865091 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات کشور خبر داد:

نام نویسی 79 داوطلب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا ساعت 14

تهران- ایرنا- رییس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت 14 امروز (جمعه) 79 داوطلب با حضور در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های مراکز استان ها در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدحسین مقیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور افزود: از این تعداد 52 نفر به طور کامل مدارک خود را ارایه کردند و 27 نفر نیز نقص مدارک داشتند که باید مدارک خود را کامل کنند.
وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز از فردا در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های سراسر کشور آغاز و هم زمان با آغاز نام نویسی، هیات های اجرایی این انتخابات نیز تشکیل می شوند.
رییس ستاد انتخابات کشور از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواست تا با همراه داشتن مدارک کامل برای نام نویسی اقدام کنند.
مقیمی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا کنون چه چهره های شاخصی برای نام نویسی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده اند، افزود: تمام کسانی که به وزارت کسور مراجعه می کنند برای ما محترمند و چهره شاخص محسوب می شوند.
وی همچنین درباره زمان رفع ایراد نرم افزار صندوق اخذ رای الکترونیکی گفت: در حال رفع ایرادات هستیم و همکاری خوبی با شورای نگهبان داریم تا به محض رفع ایرادات براساس برنامه زمانبندی نسبت به تعیین تعداد حوزه های انتخابیه اقدام کنیم.
سیام**9254**1058ل.الف.ی/1449

نظر شما