شناسهٔ خبر: 9855540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در روز نخست صورت گرفت

ثبت‌نام 2 نامزد از حوزه انتخابیه مازندران در انتخابات مجلس خبرگان

فرماندار ساری گفت: دو تن از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه مازندران در روز نخست، ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری احمد حسین‌زادگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با دستور وزیر کشور برای شروع انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری، روند ثبت‌نام انتخابات از امروز در فرمانداری شهرستان ساری آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در مازندران برای انتخاب چهار نفر از فقهای واجد شرایط، مردم در انتخابات شرکت می‌کنند، افزود: از صبح امروز شروع ثبت‌نام کاندیداهای خبرگان رهبری آغاز شده که تا هفت روز ادامه دارد و همکاران ما به‌صورت دستی و ثبت در سامانه، ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

 

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه نمایندگان قانونی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان هم می‌توانند برای ثبت‌نام حضور یابند و این منوط به داشتن معرفی‌نامه کتبی از سوی نامزد است، بیان کرد: ثبت‌نام انتخابات مجلس هم از شنبه 28 آذرماه شروع می‌شود.

حسین‌زادگان تصریح کرد: در نخستین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان، دو تن از حوزه انتخابیه مازندران با حضور در فرمانداری ساری، ثبت‌نام کردند.

 

 

وی در پایان گفت: حجت‌الاسلام سیدصادق پیش‌نمازی به‌صورت شخصی در ستاد انتخابات فرمانداری ساری حضور یافته و مراحل ثبت‌نام را انجام داد و همچنین فرزند آیت‌الله علی‎اکبر سیفی‌مازندرانی از طرف این نامزد انتخابات، ثبت‌نام برای انتخابات را انجام داد.

انتهای پیام/86007/ت40/ظ1004

http://fna.ir/6QG6Z2

نظر شما