شناسهٔ خبر: 9852230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار از ستاد انتخابات فرمانداری کرمان بازدید کرد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان عصر پنجشنبه با حضور در ستاد اجرایی انتخابات در فرمانداری کرمان از نزدیک مراحل نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری را بررسی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون 2 نفر از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری کرمان نام نویسی کرده اند.
وی در نخستین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: علاوه بر 2 نفر ثبت نام شده، یک نفر دیگر نیز ثبت نام کرده که به دلیل ناقص بودن مدارک، اقدامی صورت نگرفته است.
وی از آمادگی کامل فرمانداری کرمان خبر داد و گفت: ستاد اجرایی انتخابات استان فعالیت خود را از روز جمعه به طور رسمی با آمادگی کامل آغاز کرده است.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه 70 درصد واجدین شرایط طی 36 سال گذشته در انتخابات مشارکت داشته اند گفت: امید است امسال نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم.
نام نویسی داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز پنجشنبه 26 آذر به طور رسمی در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های مراکز استان ها آغاز شد و تا دوم دی ادامه دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.
3029/3028

نظر شما