شناسهٔ خبر: 9850360 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مقیمی در جمع خبرنگاران خبر داد

ثبت‌نام ۶۵ داوطلب برای کاندیداتوری خبرگان در کشور/ آغاز فعالیت هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس از شنبه

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا این لحظه ۶۵ داوطلب برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده‌اند؛ هیئت‌‌های اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز شنبه آغاز به کار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزراش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه 65 داوطلب برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ثبت‌‌‌نام داوطلبان در انتخابات مجلس خبرگان تا یک هفته انجام خواهد شد و توصیه ما به داوطلبان این است که مدارک اعلام شده را به هنگام ثبت‌نام به همراه داشته باشند؛ داوطلبان مرد و جمعی از داوطلبان زن امروز برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در طی فرآیند ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مسئولان برگزاری انتخابات در ابتدای صبح هر روز آمار و اطلاعات ثبت‌نام روز گذشته داوطلبان در روز گذشته را از طریق رسانه‌ها اعلام خواهند کرد.

با اشاره به آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز شنبه هفته آتی، گفت: هیئت‌‌های اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز شنبه آغاز به کار می‌کنند.

انتهای پیام/16

نظر شما