شناسهٔ خبر: 9850147 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مردم، با هوشیاری از اهمیت مجلس خبرگان رهبری آگاه هستند

گروه سیاسی: آیت‌الله شفیعی گفت: آحاد مردم با هوشیاری و بصیرت از جایگاه و اهمیت مجلس خبرگان رهبری اطلاع دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان،‌  آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری که به منظور ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات شهرستان اهواز امروز 26 آذرماه حضور یافت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری دارای مسئولیت‌های متعددی است که مسئولیت عمده آن بررسی شخصیت‌های علمی و جامع در تمام کشور که شرایط رهبری را دارند و معرفی آن‌ها به مجلس خبرگان است تا هیچ‌وقت جمهوری اسلامی از وجود رهبر خالی نماند.

آیت‌الله شفیعی گفت: آحاد مردم با هوشیاری و بصیرت از جایگاه و اهمیت مجلس خبرگان رهبری اطلاع دارند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون تحقیق مهمترین و اساسی‌ترین کمیسیون مجلس خبرگان رهبری است، گفت: در این کمیسیون سه نفره که به صورت فوق محرمانه‌ در جریان است و  افراد دارای شرایط را مشخص و نگهداری می‌کند.

آیت‌الله شفیعی گفت: این کمیته سه نفره وظیفه اصلی کمیسیون 15 نفره تحقیق در مجلس خبرگان رهبری را به انجام می‌رساند که نخستین کمیسیون این مجلس به شمار می‌رود.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تصمیمات مهم پیرامون رهبری در این کمیته انجام می‌شود، گفت: در برخی مواقع  رهبری دستورات و فرمایشاتی دارند که گاه در آنها موارد نیاز به توضیح یافت می‌شود که این امر کار این کمیسیون است.

نظر شما