شناسهٔ خبر: 9848566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانداری قزوین محل ثبت نام داوطلبان نامزدهای شرکت در انتخابات خبرگان از حوزه انتخابیه استان است

قزوین-ایرنا- مسئول اطلاع رسانی ستاد انتخابات قزوین گفت: فرمانداری قزوین محل ثبت نام از داوطلبان نامزدهای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان است.

صاحب‌خبر -

نصرت الله علیرضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز نام نویسی از داوطلبان نامزدهای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز به صورت سراسر کشور، افزود: ثبت نام از نامزدها به مدت یک هفته ادامه دارد.
وی اضافه کرد: افراد داوطلب برای نامزدی مجلس خبرگان بر اساس قانون باید در فرمانداری مرکز استان حوزه انتخابیه ای که قصد شرکت در انتخابات را دارند ثبت نام کرده و یا برای این کار باید به وزارت کشور مراجعه کنند.
علیرضایی همچنین گفت: نامزدهای مجلس خبرگان رهبری برای نام نویسی در انتخابات علاوه بر مراجعه حضوری به فرمانداری قزوین یا وزارت کشور می توانند نسبت به اعزام نمایندگان خود با مدارک کافی اقدام کنند.
وی به مدارکی که برای نام نویسی نامزدها در انتخابات خبرگان رهبری نیاز است نیز اشاره کرد و افزود: 12 قطعه عکس جدید، اصل کارت ملی و شناسنامه و چهار نمونه تصویر (فتوکپی) از آنها و مدرک دال بر اثبات اجتهاد فرد داوطلب از مدارک مورد نیاز برای نام نویسی است.
استان قزوین همچون دوره قبل در این انتخابات نیز دارای دو نماینده خواهد بود.
آیت الله هادی باریک بین و آیت الله علی اسلامی نمایندگان مردم استان قزوین در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری هستند.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.
3013/ 6128

نظر شما