شناسهٔ خبر: 9846979 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار تهران: از ترکيب هيئت اجرايي استان راضي هستيم

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / انتخابات 1111 1394/09/26
استاندار تهران گفت: از ترکیب هیئت اجرایی انتخابات استان تهران راضی هستیم و قطعا دستگاه‌های نظارتی هم از این روند راضی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین هاشمی در بازدید از ستاد انتخابات استان تهران مستقر در فرمانداری تهران افزود:‌ ساعت 8 صبح امروز یک نفر در فرمانداری تهران ثبت نام کرده است که به نظر می‌رسد که اولین نفر در سطح کشور باشد.
وی ادامه داد:‌ در جریان بازدید امروز از نزدیک روند کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را دیدم و امیدوارم کار به نحو احسن پیش برود.
هاشمی با اشاره به تعامل مثبت با هیئت نظارت استان گفت:‌ خوشبختانه با معرفی 30 نفر از اعضای متدین و مورد وثوق ما هشت نفر از آن‌ها بعنوان هیئت اجرایی استان انتخاب شدند که این موضوع نشان می‌دهد اگر تعامل سازنده باشد مشکلی پیش نمی‌آید و هیئت اجرایی با کمترین حاشیه انتخاب شد.
استاندار تهران با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه نیز گفت:‌ تهران همواره در کانون خبرهاست و امیدواریم مراحل انتخابات به صورت کاملا قانونمند، ‌منصفانه و بدون جانبداری از هیچ جناحی برگزار شود و حضور مردم در پای صندوق‌های رای اولویت اصلی نظام و ماست.
هاشمی همچنین در خصوص سلامت سیاسی برگزاری انتخابات افزود:‌ همکاران من در استانداری موظف هستند و به آن‌ها تذکر داده‌ایم که قانون را محور کار خود قرار دهند ضمن اینکه همه تخلفات بررسی و رصد و به دستگاه‌های ذیربط منتقل می‌شود.
هاشمی همچنین به داوطلبان توصیه کرد: بجای تخریب یکدیگر بدنبال برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی باشند و هرکس توان خود را ارائه دهد تا مردم تصمیم بگیرند، زیرا هیچ کس و حتی خود کاندیداها با تخریب یکدیگر سود نمی‌برند.
صدا و تصویر دارد.
---

نظر شما