شناسهٔ خبر: 9843806 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر کشور اغاز رسمی روند ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان را اعلام کرد

وزیر کشور صبح امروز با حضور در وزارت کشور اغاز رسمی روند ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
وزیر کشور اغاز رسمی روند ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان را اعلام کرد
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز با حضور در وزارت کشور اغاز رسمی روند ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان را اعلام کرد.
 
وزیر گفت: به لطف خداوند امروز بار دیگر شاهد یک امر بسیار مهم و سرنوشت ساز که نشان از یاد و نام رهبری کبیر انقلاب شهدا و مجاهدت و مقاومت مردم در تحقق اهداف عالیه اسلام در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم
 
وی افزود: امیدواریم یک بار دیگر مقدمات حضور و مشارکت و انتخاب مبتنی بر ارای مردم شاهد باشیم.
 
رحمانی فضلی تصریح کرد: باید خدارا شکر کرد به خاطر اینکه اراده خداوند بر این استوار شده که مردم ایران خودشان سرنوشتشان را تعیین کنند و مشارکت کنند و نظام مبتنی بر ارای مردم بر اساس قوانین اسلام بتواند اهداف عالیه را محقق کند.
 
وی در ادامه بیان کرد: امیدوریم که به برکت ایام میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت انسجام شکوه و مشارکت بالای مردم را در انتخابات شاهد باشیم و همه کسانی که در عرصه انتخابات وارد می شوند، اعم از احزاب گروهها افراد شخصیتها حوزه نظارت اجرایی و مردم تلاش کنیم که اصل اجرای قانون انتخابات و اصل حضور باشکوه و مسالمت امیز انتخابات به نحو احسن رعایت شود.
 
وزیر کشور اضافه کرد: در مقطع کنونی که تحولات عظیم در منطقه در حال اتفاق است ایران یک محور مهم ارامش و امنیت و مردم سالاری و حکومت مبتنی بر آرای مردم است .
 
وزیر کشور افزود: ما یک الگوی عملی عینی و واقعی را در این 37 سال به  ظهور رساندیم و بر اساس آن نظام را ساماندهی کردیم.
 
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم یکبار دیگر عرصه انتخابات و شکوهی را ایجاد کنیم که پایه های جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند و الگوی عملی مردم سالاری را در منطقه و دنیا به نمایش بگذارد.
 
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه همه مردم با شوق و ذوق برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت خاطرنشان کرد : دستور رئیس جمهور برای اجرای انتخابات ، یک انتخابات باشکوه قانونی و سالم است و ما به عنوان دستگاه اجرایی تمام تلاشمان این بوده که تمام موارد قانوی انتخابات را مو به مو انجام دهیم و خود را مقید به رعایت قانون می دانیم.

وزیر کشور تصریح کرد: ما با شورای نگهبان تعامل سازنده داشتیم که این تعامل و همدلی و همراهی تاکنون وجود داشته که تمام امور انتخابات با هماهنگی صورت گرفته و هیئت های اجرایی انتخابات متشکل از معتمدین مردم و ثبت احوال و دادستانی ها تشکیل شده و امروز هم تلاش خواهیم کرد هیئت های اجرایی مجلس شورای اسلامی را هم تشکیل دهیم.
 
 
وی در پایان یادآور شد: از تمام خبرنگاران رسانه ملی تقاضا داریم که در این مرحله ما را یاری کنند و با مردم همراهی و همدلی کنند و تلاش کنیم که انتخابات سالم ، قانونی و باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما