شناسهٔ خبر: 9843374 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور وزیر کشور آغاز شد/ تأکید رحمانی‌فضلی بر برگزاری انتخابات قانونی، باشکوه و سالم

صبح امروز ـ پنج شنبه ـ باحضور وزیر کشور، روند ثبت نام انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی به همراه معاون سیاسی خود، صبح امروز با حضور در محل وزارت کشور، ابتدا از محل ثبت نام کاندیداها بازدید کرد و سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: دستور رئیس‌جمهوری، برگزاری انتخاباتی قانونی، باشکوه و سالم است.

رحمانی‌فضلی تأکید کرد: همه دست‌اندرکاران انتخابات از جمله احزاب، گروه‌ها، شخصیت‌ها، حوزه نظارت، اجرا و مردم و رسانه‌ها تلاش کنند که انتخابات باشکوه و سلامت برگزار شده و اصل اجرای قانونی انتخابات رعایت شود.

وزیر کشور در ادامه، با اشاره به تحولات منطقه تأکید کرد: باید تلاش کنیم یک بار دیگر عرصه انتخابات پایه های جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند.

وی افزود: سعی کنیم بار دیگر الگوی عملی مردم‌سالاری دینی را به نمایش بگذاریم.

وزیر کشور گفت: خودمان را مقید به رعایت همه ابعاد قانون در انتخابات می‌دانیم.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: تلاش کردیم با شورای نگهبان به عنوان حوزه نظارت در سال همدلی و همزبانی تعاملی مثبت و سازنده داشته باشیم و نشانه این همدلی هم این است که تمام امور انتخابات با هماهنگی انجام شده است.

وزیر کشور اظهار کرد: اکنون هیأت‌های اجرایی مجلس خبرگان که متشکل از معتمدین مردم و نمایندگان دستگاه‌هاست، تشکیل شده و از امروز تلاش می‌کنیم مقدمات شکل‌گیری هیأت‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز آغاز کنیم.

نظر شما