شناسهٔ خبر: 9829421 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار سرپل ذهاب: صیانت از آرای مردم یک تکلیف است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل ذهاب گفت: انتخابات نمایش اقتدار انقلاب اسلامی و حضور باشکوه و حماسی مردم برای دفاع از موجودیت نظام است و بر این اساس مسئولان موظفند از آرای مردم صیانت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا جهانبخش حیدری روز چهارشنبه در جلسه انتخاب هیات های اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: هم افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر کمیته های مختلف ستاد انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را به همراه دارد.
وی اظهار کرد: با انجام تمهیدات لازم و رعایت قانونمداری شاهد حضور حداکثری مردم و خلق حماسه ای دیگر در انتخابات آتی خواهیم بود.
وی با اشاره به این فرموده رهبری که 'رای مردم حق النّاس است و ما متعهد و موظف به اجرای قانون هستیم و آنچه درامر انتخابات اهمیت دارد جلب رضای خدا و حفظ حقوق مردم با اجرای دقیق قانون انتخابات است' بیان کرد: با اتخاذ راهکار درست و اصولی باید زمینه حضور گسترده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را فراهم کنیم.
نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب اضافه کرد: در طول بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ملت ایران همیشه حضور خود را در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی به اثبات رساندند و بی شک این بار نیز مردم نمایش وحدت و قدرت خود را در پای صندوق های رای به جهانیان نشان خواهند داد.
حیدری گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 84 شعبه اخذ رای در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود که در این رویداد ملی بیش از یک هزار و 700 نفر از عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی در امر برگزاری مشارکت دارند.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد.
7079/3012/8066

نظر شما